3648 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mama21

Ga je morgen testen? Ik zie dat je maar 1x seks hebt gehad in je vruchtbare ...
Haha Jaa ik wil maandag testen jaaa tis echt spannend 😩😩😩 ik hou je op de hoogte

4 jaar geleden

Reactie op larissaxoxo

Haha Jaa ik wil maandag testen jaaa tis echt spannend 😩😩😩 ik hou je op d ...
Vorige cyclus heb je ook laat seks gehad zie ik (not judging) weet niet of jullie het spontaan doen of het ook bijhouden. Maar voor de rest die bezig is. Ik zou dus juist voor de eisprong lekker seksen (om de dag) en op de dag van je positieve ovulatietest en dag erna. Om je kansen te vergroten!

4 jaar geleden

Reactie op larissaxoxo

Haha Jaa ik wil maandag testen jaaa tis echt spannend 😩😩😩 ik hou je op d ...
Heb je al testen in huis? 🤣ik zou niet kunnen wachten maar goed dat je het pas maandag doet!

4 jaar geleden

Reactie op Mama21

Vorige cyclus heb je ook laat seks gehad zie ik (not judging) weet niet of ...
Ik heb deze cyclus dag 9, 11, 13, 15 (positieve ovulatietest), 16 (ovulatie gevoeld) en dag 17 seks gehad 🍀 Zit nu op cyclusdag 23 😊

4 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Ik heb deze cyclus dag 9, 11, 13, 15 (positieve ovulatietest), 16 (ovulatie ...
En dag 5, maar dat maakt niks uit voor eisprong haha

4 jaar geleden

Reactie op Mama21

Heb je al testen in huis? 🤣ik zou niet kunnen wachten maar goed dat je het ...
HAHAHAHAHAHA nee heb geen ene test 😩😩 Jaa want wil geen negatieve pff de spanning maakt me gek

4 jaar geleden

Dit zijn onze “actieve” dagen geweest haha. Hebben erg ons best gedaan deze maand al ben ik bang dat ik toch morgen ongesteld wordt aan alle krampen en vreetbuien te voelen helaas.

4 jaar geleden

Dit zijn onze “actieve” dagen geweest haha. Hebben erg ons best gedaan deze ...
Aawh ik hoop van niet

4 jaar geleden

Dit zijn onze “actieve” dagen geweest haha. Hebben erg ons best gedaan deze ...
Heb je een positieve ovulatietest gehad? Je hebt wel genoeg gesekst. Die van 3 en 4 aug zouden al teveel zijn geweest voor het proces zelf (wel gewoon lekker).

4 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Ik heb deze cyclus dag 9, 11, 13, 15 (positieve ovulatietest), 16 (ovulatie ...
Ja jullie hebben goed jullie best gedaan. Welke ronde is het? Hopelijk deze keer raak!

4 jaar geleden

Reactie op Mama21

Ja jullie hebben goed jullie best gedaan. Welke ronde is het? Hopelijk deze ...
Ronde 5 voor ons! Vanaf april bezig. Wel al in december gestopt met de pil. Sinds vandaag gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Zeurend/trekkend gevoel richting mn lies en steken in mn borsten.. Heb dit eerdere rondes niet gehad 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 🐵

Ronde 5 voor ons! Vanaf april bezig. Wel al in december gestopt met de pil. ...
Kan bij zwangerschap zo was het bij mij ook 2x (1ste keer vroege mk)

4 jaar geleden

Reactie op Mama21

Heb je een positieve ovulatietest gehad? Je hebt wel genoeg gesekst. Die va ...
Op 1 aug een smiley op de clearblue. De etos ovulatie testen zijn al de helemaand positief dus ik ga maar uit van de cleaurblue. Dan zou ik dus eisprong hebben gehad op 2 of 3 aug.

4 jaar geleden

Reactie op Mama21

Kan bij zwangerschap zo was het bij mij ook 2x (1ste keer vroege mk)
Ik hoop het! 🍀

4 jaar geleden

Hi, ik ben nieuw hier en sluit mij graag aan! In mei gestopt met de pil, daarna direct de 'normale' bloeding gehad, daarna na ongeveer 6 weken de eerste echte menstruatie en cyclus gehad. Vandaag, na een cyclus van 34 dagen weer ongesteld geworden. Ik wil het deze keer met ovulatietesten gaan proberen omdat ik ook niet goed weet hoelang deze cyclus gaat duren.

4 jaar geleden

Hai dames! Beetje gekke vraag, maar misschien weet iemand het: er is ooit HCG bij mijn geprikt (bloedprikken) en daar kwam toen 0,00000001 uit. Nu heb ik vrijdag weer HCG laten prikken, en deze bleek 1,2 te zijn. Nu is dat natuurlijk nog steeds de uitslag: niet zwanger. Maar. J vroeg ik me af: weet iemand of het normaal is om zo’n waarde in mijn bloed te hebben? Toen ik een waarde had van 0000001 werd me verteld dat dat normaal was. Wat denken jullie? :)

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier en we zijn met de 1ste ronde bezig voor nummer 3. Mijn NOD is 24 augustus. 10 augustus een duidelijk positieve ovulatietest gehad en flink geklust rond die tijd, dus fingers crossed. Heb sinds gisteren een zeurend gevoel in m'n onderbuik en ben ontzettend moe. Dus ben benieuwd! 🤞🤞🤞

4 jaar geleden

hier 1 dag overtijd .. maar negatieve test 😔

4 jaar geleden

Reactie op shana2

Hier hetzelfde 😫

4 jaar geleden

Reactie op shana2

Balen he.. Hier ook.. nouja hier 2,5 dag.. ook negatief gestest. Wel licht roze bloedverlies 2 dagen.. maar zal bij mij wel liggen aan me spiraal die verwijderd is.. teminste, als t echt zo zou zijn.