3648 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op shana2
echt rot he ..
Ja zeg dat! Je hoopt er ergens echt stiekem op! Heb net bruine afscheiding gehad .. maar verder niets 馃槗
4 jaar geleden
Reactie op shana2
hoelang is je spiraal er al uit ?
23 juni, die maand normaal ongesteld geworden (zoals ik al gewend ben.. ook toen ik geen spiraal had) in juli ook normaal ongesteld geworden. Bloed normaal als een rund.. en verschoon in t 5 a 6 keer. nu eigenlijk geen bloed in mn maandverband. Gebruik normaal die dikke ivm doorlekken enzo.. nu gebruik ik die heeele dunne, en nu zit er geen druppel op. Heb alleen wat roze bloedverlies bij t afvegen. En was 2,5 dag overtijd.. vind t allemaal vreemd馃槀馃槀
4 jaar geleden
Reactie op shana2
hopelijk op tog nog goed nieuws 馃 ik heb gestest deze middag niet met ocht ...
Ja precies.. we hopen t 馃グ ff afwachten
4 jaar geleden
Reactie op shana2
hopelijk op tog nog goed nieuws 馃 ik heb gestest deze middag niet met ocht ...
Nee je zou denken met welke urine dan ook als je over tijd bent! Hopen 馃馃徏
4 jaar geleden
Reactie op shana2
misschien over een paar dagen weer testen ?
Ja, denk t weekend
4 jaar geleden
2 dagen overtijd maar test negatief. Sinds 3 dagen mega heftige buikkrampen en buikpijn die ik nog nooit heb gehad. Daarom dacht ik ik wordt vast ongesteld (mn nod was 2 dagen geleden dus dat klopt wel) wel een beetje vreemd van de heftige buikpijn dat wel, maar helemaal niks ook geen drupje 馃└ pfft ik weet niet waar ik aan toe ben nu. Elke maand netjes 14 dagen na ovulatie ongesteld geworden en nu weer dit...
4 jaar geleden
2 dagen overtijd maar test negatief. Sinds 3 dagen mega heftige buikkrampen ...
Misschien een late innesteling?
4 jaar geleden
Misschien een late innesteling?
Geen idee de helemaand zijn mn ovulatie testen ook al heel donker snap er geen reet van. Net weer ovu test gedaan weer knal positief maar zwangerschaps test mega wit.
4 jaar geleden
Geen idee de helemaand zijn mn ovulatie testen ook al heel donker snap er g ...
Vergat de foto
4 jaar geleden
Hoi allemaal,
Ik wordt nu al dik een jaar ongesteld om de twee weken. Ik heb ondertussen flink een aantal keer onveilig seks gehad met mijn vriend.. Nu hoor ik officieel ongesteld te zijn en ik ben overtijd, toch geven de testen negatief aan. Kan dit alsnog een zwangerschap inhouden en hoe kan ik dat het beste weten?
4 jaar geleden
Reactie op Euphoria
Hoi allemaal,
Ik wordt nu al dik een jaar ongesteld om de twee weken. Ik h ...
Best bloed laten trekken bij je huisarts
4 jaar geleden
Reactie op Euphoria
Hoi allemaal,
Ik wordt nu al dik een jaar ongesteld om de twee weken. Ik h ...
Misschien omdat je een hele korte cyclus hebt heeft de innesteling nog niet plaatsgevonden waardoor er nog geen HcG word aangemaakt?
4 jaar geleden
Reactie op Euphoria
Ik heb sinds vandaag veel last van krampen overtijd en zo maar geen bloed. ...
Ik heb hetzelfde! Ga dood van de buikpijn, 2 dagen overtijd (gister bij huisartsenpost gezeten) negatieve zwangerschaptesten maar wel positieve ovulatie testen. Geen menstruatie nog niks馃 als ik donderdag nog last heb en niet ongesteld ben ook maar weer de huisarts lastig vallen...