64 Reacties

4 jaar geleden

Ja! Ik heb 11 jaar de pil geslikt en was binnen 2 maanden zwanger. Nou zijn wij wel heel vruchtbaar.. want dat werd een miskraam en kort daarna weer zwanger geraakt van mn dochtertje die is nu 5.5 maand en ik ben alweer zwanger nu馃槄

4 jaar geleden

13 jaar de pil geslikt en na 4 maanden zwanger. Wel super onregelmatig ongesteld geweest die 4 maanden.

4 jaar geleden

14 jaar de pil geslikt, daarna nooit ongesteld geworden en meteen zwanger

4 jaar geleden

13 jaar de pil geslikt zonder ooit te stoppen. Vorig jaar toen ie op was dan gestopt en dan nog 2 maanden andere anticonceptie gebruikt. Vanaf dan niets meer en de 2e maand volledig zonder anticonceptie (op dat moment dus wel 4 maanden al pilvrij) , was ik zwanger. Werd een vroege miskraam en daarna niet meer ongesteld worden, meteen terug zwanger van ons hummeltje dat in juni geboren zal worden 馃グ had zelf ook verwacht dat het veel langer zou duren na zo'n lang pilgebruik. Kunnen alleen maar blij zijn dat het toch vlot ging.

4 jaar geleden

Ik was 1 jaar gestopt met de pil (niet omdat ik zwanger wilde raken, maar was er klaar mee) , heb hem zeker 12/13 jaar geslikt ongeveer. Toen wij besloten om te gaan proberen, was ik meteen zwanger.

4 jaar geleden

Bij mijn dochter van 1.5 jaar was ik al 13 jaar aan de pil, en was nog niet eens gestopt. Kreeg een andere pil omdat de mijne niet leverbaar was (was hetzelfde en hoefde mij geen zorgen te maken) en was direct zwanger. Nu bijna 28 weken zwanger van een tweeling na het weghalen van een spiraaltje

4 jaar geleden

Ik ben begin december 2019 gestopt na 10 jaar en ben nu voor het eerst zwanger (7+4). Het heeft bij ons dus echt even geduurd en best wat onzekerheid gebracht. We waren sinds eind vorig jaar bezig met fertiliteitsonderzoeken, daar kwam niks geks uit. Onlangs zijn we verhuisd en heb ik door alles wat daarbij kwam kijken het zwanger worden helemaal los gelaten. Het lijkt wel alsof dat nodig was, toen was het zonder dat ik ergens op lette of mee bezig was raak. Vandaag de vroege vitaliteitsecho gehad, alles is helemaal in orde en het hartje klopt prachtig. 馃グ Het loslaten is dus het enige wat ik kan adviseren, maar ik weet als geen ander dat het makkelijker is gezegd dan gedaan. Veel geluk, ook voor alle andere dames hier! :)

4 jaar geleden

13 jaar geslikt, november 2018 gestopt en december 2018 zwanger 馃槄 mooi zoontje voor gekregen 馃挋 September 2020 gestopt oktober 2020 zwanger en in juni 2021 uitgerekend 馃グ

VRIEND

4 jaar geleden

Ja, van mn 12e tot 33 e de pil geslikt. Hoe snel zwanger geworden zegt bij mij niks omdat we daar nog niet mee bezig waren toe ik stopte. Was preventief al gestopt zodat als we er wel aan toe zouden zijn niet nog zouden hoeven te wachten voordat menstruatie weer op gang zou komen. Het verschilt ook erg per persoon. Mijn moeder was (lang geleden) een maand na het stoppen al zwanger.

4 jaar geleden

Ik heb 14 jaar de pil geslikt. Het heeft bij ons 10 maanden geduurd voordat ik zwanger raakte, ben nu 27+2 weken.

4 jaar geleden

Ik heb 11 jaar de pil geslikt en ben binnen 3 maanden zwanger geraakt. Nu 16 weken馃グ

4 jaar geleden

Ik heb ongeveer 10 jaar de pil geslikt en in 茅茅n keer zwanger geworden馃グ

4 jaar geleden

20 jaar de pil gebruikt. Na 3 maanden gestopt zwanger!

4 jaar geleden

13 jaar lang pil gebruikt. Gestopt sept 2018 en pas in juli 2020 voor het eerst ongesteld geworden. Moet wel zeggen dat ik in die periode aan het afvallen was en ik waars daardoor hormonaal ontregeld was haha. Na 3e keer (september) was ik zwanger 馃檪

4 jaar geleden

Ik heb 12 jaar de pil geslikt, na stoppen direct eigen cyclus terug en in 4e ronde zwanger geworden! Helaas werd dat een miskraam, kan vanaf volgende maand weer verder met proberen (na lange nasleep).

4 jaar geleden

Ik was 12 jaar aan de pil, was 26 & na 4 rondes zwanger 馃槉 Na de bevalling geen anticonceptie meer gebruikt en nu in ronde 2 voor een 2e kindje 馃崁

4 jaar geleden

Ik heb 15 jaar de pil geslikt en wij zijn al 11 maanden aan het proberen helaas

4 jaar geleden

16 jaar gebruikt en een maand er na zwanger! Had ik ook totaal niet verwacht.

4 jaar geleden

Ik heb de pil ook ruim 13 jaar gebruikt. Bij mij heeft het een jaar geduurd voordat ik zwanger was. Ben ook in ziekenhuis geweest voor controles omdat mijn menstruatie niet kwam of super onregelmatig ( mijn eitjes groeiden niet goed ) Maar precies na 1 jaar zwanger geraakt van ons zoontje!馃挋 wisselt heel erg per persoon de een is zo zwanger en de ander heeft even nodig.

4 jaar geleden

Hier 15 jaar de pil gebruikt werd meteen weer vanzelf ongesteld. Tweede ronde was ik zwanger 馃憣