28 Reacties

5 jaar geleden

Ik zelf draag ze van de hema, ze zijn heerlijk!

5 jaar geleden

Ik vindt de calvin klein ondergoed fijn en merk dat het ook rustiger is daar beneden. Je hebt nu een setje in de korting. Normaal zijn ze wel prijzig.. met goedkoper setje zelf geen ervaring, maar het gaat er om dat het katoen is dus het zal ongetwijfeld goed zijn! https://www.calvinklein.nl/3-pack-strings-met-hoge-taille-body-000qd3757em86?cmpid=ch:cpc%7Cso:google%7Cca:%7Ccr:519785974785%7Clb:13001576588%7Cag:122343402176%7Cpi:pla-1280099534601&gclid=Cj0KCQjwzYGGBhCTARIsAHdMTQxL2klOJiSmsQYTBXxl88ZfAX9ySjpYKOup6hnFR7Oz0bABy6OK6UoaAs4VEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

5 jaar geleden

Reactie op Mxxy

Hier ook! Ideaal 😊

5 jaar geleden

Reactie op Mxxy

Hema heeft er zoveel! Haha zie door de bomen het bos niet meer haha..

5 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Hema heeft er zoveel! Haha zie door de bomen het bos niet meer haha..
Haha ja dat ligt eraan welke kleur je wilt enzo 🤣

5 jaar geleden

Reactie op MarijkeYoshi

Haha ja dat ligt eraan welke kleur je wilt enzo 🤣
Oh gewoon zwart/wit/neutraal. Niemand die het ziet 😂🙈!

5 jaar geleden

Misschien een keer kijken naar iets anders dan een string. Ik draag overdag ook een string maar snachts een hipster. Deze geeft net wat meer ruimte en misschien helpt dat ook wel je klachten te verminderen. Merk nu met 23 weken dat strings echt wat ongemakkelijker gaan zitten.

5 jaar geleden

Ik vind zelf deze van de hm het allerfijnste. De kanten band zorgt ervoor dat je geen lijnen ziet. De rest is helemaal van katoen https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0464297007.html

5 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Oh gewoon zwart/wit/neutraal. Niemand die het ziet 😂🙈!

5 jaar geleden

Reactie op MarijkeYoshi

Hele zwangerschap gedragen ook trouwens, gewoon een maatje groter besteld ;)

5 jaar geleden

Ik vind ze van het merk Hanro ook echt top!

5 jaar geleden

Reactie op MarijkeYoshi

Deze zien er fijn uit!

5 jaar geleden

Denk er ook even over na om ander soort ondergoed te dragen. En String kan een behoorlijke boosdoener zijn voor zowel blaasontsteking als schimmelinfecties “Het dragen van strings verhoogt ook de kans op een blaasontsteking. Dit omdat de string tussen de billen heen en weer beweegt en zo bacteriën uit de anus in het gebied rond de urinebuis brengt”

5 jaar geleden

Reactie op MarijkeYoshi

Bedankt!

5 jaar geleden

Reactie op stok86

Denk er ook even over na om ander soort ondergoed te dragen. En String kan ...
Oh niet eens over nagedacht eigenlijk! Bedankt voor de tip!

5 jaar geleden

Katoenen ondergoed zeker doen, in inderdaad gewoon van Hema in een model dat je comfortabel zit (even paar uitproberen). Daarnaast heeft het bij mij ook veel geholpen om ondergoed op 60 graden te wassen (vind ik zelf vrij logisch, maar met delicate stringetjes kan dat niet altijd) en een flinke voorraad onderbroeken zodat ze vaak schone aan kunt doen 😇 Als in: zowel ‘s ochtends als ‘s avonds

5 jaar geleden

Reactie op happy96

Katoenen ondergoed zeker doen, in inderdaad gewoon van Hema in een model da ...
Nog grotere aanrader dan: 's nachts zonder ondergoed slapen. Misschien even wennen, maar eenmaal gewend is het echt prettig.

5 jaar geleden

Reactie op stok86

Denk er ook even over na om ander soort ondergoed te dragen. En String kan ...
Precies, dit wou ik ook even zeggen en toen zag ik jou reactie. Klopt dat strings een boosdoener zijn ivm infecties.

5 jaar geleden

Reactie op Steffe1610

Precies, dit wou ik ook even zeggen en toen zag ik jou reactie. Klopt dat s ...
Nooit over nagedacht! Goede tip.

5 jaar geleden

Ik draag zelf graag de midi slips van Sloggi. In de maand juni ook nog 25% korting bij 4 stuks. Misschien ook wat voor je?!