16 Reacties

2 jaar geleden

En een hartslag van 110

2 jaar geleden

Prachtige bloeddruk.

2 jaar geleden

Hoge bloeddruk is bovenstuk van boven de 140 en onderdruk van boven de 90. Dit is helemaal prima dus

2 jaar geleden

Ik had gister 140/75 en dat vond ze aan de hoge kant maar weet niet waar die grens dan zit

2 jaar geleden

Reactie op Pleegie

Prachtige bloeddruk.
Oh wat een opluchting 鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op 010203

Ik had gister 140/75 en dat vond ze aan de hoge kant maar weet niet waar di ...
De 140 bovendruk 馃槈

2 jaar geleden

Reactie op abnormarijke

De 140 bovendruk 馃槈
Ik bedoel meer of 135 dan ook hoog is 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op 010203

Ik bedoel meer of 135 dan ook hoog is 馃槉
Maar dat is dus niet zo haha

2 jaar geleden

135 zegt niet zoveel, dat kan al be茂nvloed worden door stress of inspanning. Belangrijkste is de onderdruk en die is laag.

2 jaar geleden

Die van mij is juist aan de lage kant zei de vk; 100/70

2 jaar geleden

Is een prima bloeddruk!

2 jaar geleden

Het hangt er ook vanaf hoe hoog je bloeddruk normaal is. Als je normaal 110/60 hebt kan het wel reden tot zorgen zijn als hij ineens stijgt. Maar je hebt het over dagen dat je bloeddruk goed is, meet je het zelf thuis? Dat is veel minder betrouwbaar dan met proffesionele apparatuur.

2 jaar geleden

Het hangt er ook vanaf hoe hoog je bloeddruk normaal is. Als je normaal 110 ...
Mijn normale bloeddruk tijdens de zwangerschap is rond 100/65. Laatste keer was het 135/75. Nog steeds geen zorgen, aldus de (klinisch) verloskundige. Ik maak me ook geen zorgen trouwens. Bloeddruk meten blijft een moment opname. De zorgen gaan pas spelen (meestal) bij een onderdruk van boven de 80 脿 85.

2 jaar geleden

Voor jouw bloeddruk moet je je momenteel nog geen zorgen maken! Dat is juist niet goed en kan het ook door je stress ook een vertekend beeld geven! Zelf voor mijn zwangerschap al medicatie voor hoge bloeddruk door ziekte en tijdens zwangerschap werd dit natuurlijk medisch in de gaten gehouden en toen mijn bloeddruk 140/90 werd met mijn medicatie nog in gebruik is er een inleiding gepland!! Ze hebben mij gezegt dat ze bij de 140bovendruk pas onderzoeken gaan doen en evt als je al ver genoeg ben inleiden!! Zo heel verhaal maar meer bedoelt en om te zeggen maak je aub nu hierom nog geen zorgen dat is juist niet goed!! Hoop dat die verder stabiel blijft! En fijne zwangerschap nog toegewenst 馃檹馃徎

2 jaar geleden

Dat is een bloeddruk om jaloers op te zijn.

2 jaar geleden

Reactie op 2021babynovember<3

Die van mij is juist aan de lage kant zei de vk; 100/70
Laag? Valt reuze mee, 100/70 is keurig!! Pas vanaf een bovenstuk lager dan 100 EN een onderdruk lager dan 60 hebben we het over een lage bloeddruk, en ze hebben m altijd liever laag dan hoog. Ik zit regelmatig op 90/45 en dat vinden ze prima 馃挭馃徎