34 Reacties

5 jaar geleden

Hoi hoi! Ik ben ook 39.1 weken. Al die tijd goed kunnen volhouden, zelfs met alle kwaaltjes. Maar ineens vind ik t heel zwaar worden!

5 jaar geleden

Netflix is ook niet meer leuk, bladen ouders van nu allemaal wel gezien ed ed 🙈

5 jaar geleden

Wat doe jij zoal? Vind je het soms ook stom dat je soort van gaat wachten?

5 jaar geleden

Reactie op Mielmal

Wat doe jij zoal? Vind je het soms ook stom dat je soort van gaat wachten? ...
Verveel me dood thuis. Netflix ben ik ook zat Ik zit echt letterlijk te wachten. En hopen dat ze zich snel aankondigt. Merk jij al iets?

5 jaar geleden

Reactie op Amber1991

Verveel me dood thuis. Netflix ben ik ook zat Ik zit echt letterlijk te wa ...
Oooh zo herkenbaar! Ik merk nog helemaal niks! Had vd inwendig onderzoek, omdat ons mannetje in stuit ligt. Nog geen ontsluiting oid. Maar hoor ook wel verhalen dat t toch zomaar ineens op gang kan komen. Merk jij al iets? Wat is jouw uitgerekende datum?

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde

5 jaar geleden

Reactie op Mella2000

Hier precies hetzelfde
Fijn om mensen met zelfde termijn te spreken 😊

5 jaar geleden

Reactie op Mielmal

Oooh zo herkenbaar! Ik merk nog helemaal niks! Had vd inwendig onderzoek, o ...
Me baby is ook in stuit en moet tot volgende week wachtten anders krijg ik de week boven op keizersnee dan ben ik 41 weken

5 jaar geleden

Reactie op Mella2000

Me baby is ook in stuit en moet tot volgende week wachtten anders krijg ik ...
Wil je sws keizersnede? Of als hij/zij zich eerder meldt mag je kiezen?

5 jaar geleden

Hier is het ook nog erg rustig, helaas (39 weken). Moet zeggen dat het thuis zitten erg saai begint te worden. Ik voel me nog goed dus probeer wel veel te doen, dan gaat de tijd ook echt iets sneller..

5 jaar geleden

Reactie op idjong

Hier is het ook nog erg rustig, helaas (39 weken). Moet zeggen dat het thu ...
Ja is ook beter! Wat doe je zoal!

5 jaar geleden

Reactie op Mielmal

Wil je sws keizersnede? Of als hij/zij zich eerder meldt mag je kiezen?
Ik wil normaal bevallen maar ze moet al vlug komen want ben nu 39 weken dus zeiden ze in het ziekenhuis dat ze niet ingeleid kan worden want ze ligt in stuitligging is een risico dus zouden ze alvast datum voor keizersnee zette kreeg gister een bericht dat ik 6 november keizersnee krijg dan ben ik 41 weken dus heb nog tot 5 november om natuurlijk te bevallen anders krijg ik 6de keizersnee

5 jaar geleden

Hier bijna 41 weken. Man wat is dit saai he!! Je bent letterlijk aan het wachten en voel me zo nutteloos. Pff elke dag duurt lang!!

5 jaar geleden

Hier 39+4, afgelopen maandag bleek dat ik 2cm ontsluiting hebt en het rommelt hier al 2 weken en wordt steeds erger, maar niks zet door! Eerlijk gezegd word ik daar ook knettergek van. Gistermiddag 6 uur lang om de 5 minuten zelfs flink harde buiken maar na een douche zakte het weer af en kon ik toch in slaap vallen.. grrrrr. Ik zou echt liever hebben dat het helemaal rustig blijft en de bevalling dan ineens pats boem begint, want dit is ook echt een mind f*ck, excuse my language. Ik heb mijn weeënapp echt al zeker 10 keer opnieuw opgestart, om gék van te worden.

5 jaar geleden

Hier en ik loop al 3 weken met 3cm ontsluiting.2kreer gestript en nix.mn ander kids kwamen ook met 42 week

5 jaar geleden

Reactie op Mella2000

Ik wil normaal bevallen maar ze moet al vlug komen want ben nu 39 weken dus ...
Ah op die manier! Ik mag wel ingeleid worden ondanks de stuit. Maar wel t liefste als er als iets ontsluiting is. Ieder ziekenhuis z’n eigen afspraken hierover blijkbaar. Spannend wat t gaat worden!

5 jaar geleden

Reactie op runbabyrun

Hier 39+4, afgelopen maandag bleek dat ik 2cm ontsluiting hebt en het romme ...
Wow snap dat je daar knettergek van wordt! 😱

5 jaar geleden

Reactie op maryem86

Hier en ik loop al 3 weken met 3cm ontsluiting.2kreer gestript en nix.mn an ...
Jeetje... hopelijk komt ie snel!

5 jaar geleden

Ik ben nu 39.5 en verveel me met regelmaat haha. Heb gister maar de hele dag bij m’n moeder op de bank gezeten, ben ik toch het huis even uit geweest. En vanavond ga ik samen met m’n vriend de boodschappen doen, m’n uitje van de week 😂😂 heb ook alles rondom de baby klaar, kijk wat netflix of ga de sims spelen.. maar de dagen duren dan zo lang. Ga alleen soms nog naar m’n moeder voor een bakkie of ze komt hier, met anderen afspreken heb ik ook geen zin meer in.

5 jaar geleden

Reactie op Mielmal

Oooh zo herkenbaar! Ik merk nog helemaal niks! Had vd inwendig onderzoek, o ...
1 okt en de jouwe?