34 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Amber1991
Verveel me dood thuis. Netflix ben ik ook zat
Ik zit echt letterlijk te wa ...
Oooh zo herkenbaar! Ik merk nog helemaal niks! Had vd inwendig onderzoek, omdat ons mannetje in stuit ligt. Nog geen ontsluiting oid. Maar hoor ook wel verhalen dat t toch zomaar ineens op gang kan komen.
Merk jij al iets?
Wat is jouw uitgerekende datum?
5 jaar geleden
Reactie op Mielmal
Wil je sws keizersnede? Of als hij/zij zich eerder meldt mag je kiezen?
Ik wil normaal bevallen maar ze moet al vlug komen want ben nu 39 weken dus zeiden ze in het ziekenhuis dat ze niet ingeleid kan worden want ze ligt in stuitligging is een risico dus zouden ze alvast datum voor keizersnee zette kreeg gister een bericht dat ik 6 november keizersnee krijg dan ben ik 41 weken dus heb nog tot 5 november om natuurlijk te bevallen anders krijg ik 6de keizersnee
5 jaar geleden
Hier 39+4, afgelopen maandag bleek dat ik 2cm ontsluiting hebt en het rommelt hier al 2 weken en wordt steeds erger, maar niks zet door! Eerlijk gezegd word ik daar ook knettergek van. Gistermiddag 6 uur lang om de 5 minuten zelfs flink harde buiken maar na een douche zakte het weer af en kon ik toch in slaap vallen.. grrrrr. Ik zou echt liever hebben dat het helemaal rustig blijft en de bevalling dan ineens pats boem begint, want dit is ook echt een mind f*ck, excuse my language. Ik heb mijn weeënapp echt al zeker 10 keer opnieuw opgestart, om gék van te worden.
5 jaar geleden
Reactie op Mella2000
Ik wil normaal bevallen maar ze moet al vlug komen want ben nu 39 weken dus ...
Ah op die manier! Ik mag wel ingeleid worden ondanks de stuit. Maar wel t liefste als er als iets ontsluiting is. Ieder ziekenhuis z’n eigen afspraken hierover blijkbaar. Spannend wat t gaat worden!
5 jaar geleden
Ik ben nu 39.5 en verveel me met regelmaat haha. Heb gister maar de hele dag bij m’n moeder op de bank gezeten, ben ik toch het huis even uit geweest. En vanavond ga ik samen met m’n vriend de boodschappen doen, m’n uitje van de week 😂😂 heb ook alles rondom de baby klaar, kijk wat netflix of ga de sims spelen.. maar de dagen duren dan zo lang. Ga alleen soms nog naar m’n moeder voor een bakkie of ze komt hier, met anderen afspreken heb ik ook geen zin meer in.