12 Reacties

4 jaar geleden

Wat spannend, ook hartstikke gefeliciteerd natuurlijk! Katja Schuurman kan het ook 😃 Ik denk dat het goed gaat komen, liever een wat oudere lieve moeder dan een jonge stomme denk ik dan maar!

4 jaar geleden

Haha ja wat leuk, zo kun je het ook zien. Dat zei de huisarts ook

4 jaar geleden

42 en onverwacht zwanger , nu 19+3 En heb een dochter die in april 16 wordt .

4 jaar geleden

Ik ben 41 en zwanger van mijn eerste. Het is zo’n cadeau dat ik toch nog op de valreep moeder mag worden. Tja, ik ben de jongste niet meer, maar ik voel me wel jong 😉. Laatst bij de bieb het boek: ‘last minute mama’s’ geleend. Verhalen van moeders die op latere leeftijd een kind hebben gekregen en ook een aantal kinderen komen aan het woord. Weet de auteur niet meer. Leuk om te lezen.

4 jaar geleden

42 en onverwacht zwanger , nu 19+3 En heb een dochter die in april 16 word ...
Ok, en ook veel vooroordelen gehad of niet? Ben ik wel bang voor. En is het echt zo veel anders dan toen je jonger was? Voor mijn gevoel kan ik het juist beter aan dan 13 jaar geleden

4 jaar geleden

Reactie op Pleegie

Ik ben 41 en zwanger van mijn eerste. Het is zo’n cadeau dat ik toch nog op ...
Gefeliciteerd. Zeker een mooi cadeau als het je eerste is. Ik vind het zelf ook een cadeau al moet ik het echt nog een plekje geven

4 jaar geleden

Nog net geen 40 maar wel bijna 39 ik heb een zoon van 17 een zoontje van 9mnd en nu zwanger 21+5 van zoontje nmr3🤰🏻😊💙💙💙

4 jaar geleden

Reactie op Twins2

Ok, en ook veel vooroordelen gehad of niet? Ben ik wel bang voor. En is het ...
Nee geen vooroordelen alleen maar leuke reacties. Toen ik met m’n 25e zwanger was maakte ik me wel minder druk over m’n zwangerschap en heb ik er geen seconde over na gedacht dat er ook wel eens wat mis zou kunnen zijn , dat is nu wel anders blijft in mijn achterhoofd spoken dat er van alles mis kan gaan . En nu is het lichamelijk ook wel een iets groter probleem voor mij dan toen . Maar na de bevalling ga ik het denk ik juist makkelijker hebben dan 16 jaar geleden.

4 jaar geleden

Hoiii, Ik ben 43 en bijna 36 weken zwanger van een verassingsbaby 😊 Zwanger geworden ondanks gebruik van de pil en het was voor ons een complete schok. Wij hebben alle opties afgewogen, samen hebben we al 4 kids en qua leeftijd vond ik het ook wel een dingetje. Uiteindelijk toch besloten er voor te gaan, kids 9 tm 15, zijn heel blij dat er nog een baby gaat komen. Ik ben in het begin wel heel onzeker geweest, vooral veel gedacht aan wat er allemaal mis kon gaan. Maar goed, ik heb deze zwangerschap echt fluitend doorlopen. Verder al die tijd 40 uur gewerkt en sinds vandaag eindelijk verlof 🥳 Er is nog een topic waar veel vrouwen 40+ inzitten, zowel bevallen, zwanger en met een kinderwens. Denk dat je hem wel kan vinden als je op 40 plus zou zoeken. Ga lekker genieten van je zwangerschap!

4 jaar geleden

Reactie op Beeb-03-2022

Hoiii, Ik ben 43 en bijna 36 weken zwanger van een verassingsbaby 😊 Zwan ...
Wat fijn om te lezen dat je het fluitend hebt doorlopen. Geniet van je verlof. En bedankt voor de tip🙂

4 jaar geleden

Nee geen vooroordelen alleen maar leuke reacties. Toen ik met m’n 25e zwan ...
Bedankt voor je antwoord. Ik denk ook dat het makkelijker wordt na de bevalling. We zijn ouder en zekerder vergeleken met vroeger

4 jaar geleden

40+ en zwanger of zwanger willen worden is de naam van het topic!