13 Reacties
vorig jaar
Ik zou het even afwachten, volgens mij is het wel binnen de marges moet je niet nog een keer laten prikken ? Mijn gyneacoloog belde mij net over een bloed uitslag en die is nu 1700 en een beetje en ik heb hem gevraagd aan hoeveel weken dit gelijk staat, hij zei dat dat heel lastig te zeggen is maar als hij het mocht zeggen ongeveer 6/6,5 week.
vorig jaar
Reactie op Ikigai
Het is wel best laag ja 馃槥 volgens de tabellen kan het, maar naar mijn erva ...
Dit is me derde. 4w was het 115 4+3 280 en nu 5w 580
vorig jaar
Reactie op Zonnebloem1992
Ik zou het even afwachten, volgens mij is het wel binnen de marges moet je ...
Bij mij was 1470 op 5 weken een miskraam. Bij de goede zwangerschap was het in de 4400 op 5 weken (wat denk ik wel al aan de hogere kant is?). Ik zou 1700 niet bij 6+ weken plaatsen (zelf de clearblue zou hier nog geen 3+ geven).
vorig jaar
Overigens 1,5 week geleden was het bij mij 394 dus ik bedoel maar hoe snel het kan gaan. Dus ik zou gewoon echt even afwachten, zo lang het maar niet daalt. 580 is echt binnen de marges. En eigenlijk lijkt vind ik jouw arts mega onprofessioneel door dit zo bot te zeggen .
vorig jaar
Reactie op Ikigai
Bij mij was 1470 op 5 weken een miskraam. Bij de goede zwangerschap was het ...
Het is wel binnen de marges vanaf 1080 is het 6 weken maar het kan ook 5 weken zijn 馃し馃徎鈥嶁檧锔廻ij zei dus ook heel voorzichtig het is moeilijk te zeggen maar ongeveer...
vorig jaar
Overigens 1,5 week geleden was het bij mij 394 dus ik bedoel maar hoe snel ...
Ik wil je echt niet ontmoedigen, maar anderhalve week voor 394 naar 1700 is niet zo heel goed... hcg zou het liefst iedere 48-72 uur verdubbelen. 馃槥
Zei je gynaecoloog verder niets?
vorig jaar
Overigens 1,5 week geleden was het bij mij 394 dus ik bedoel maar hoe snel ...
Dat is helaas wel gebeurd. Ze vond het te laag en zei dat het een miskraam zou worden. Ik heb volgende week dinsdag een echo en dan zien we wat er aan de hand is en hoe het gaat daarbinnen. Wat waren jou HCG waardes?
vorig jaar
Mijn waarde was met 4+2 126. Weet natuurlijk niet wat het daarna gedaan heeft, maar vandaag 7+6 en baby met goed kloppend hartje gezien.
vorig jaar
Reactie op DappereDroom馃挒
Dat is helaas wel gebeurd. Ze vond het te laag en zei dat het een miskraam ...
Ieder lijf is wel anders he, zeg nooit nooit bij mijn jongste was het ook nooit een knaller en ik.heb toch een gezonde 5 jarige rondlopen!! Bij 5 weken liggen de hcg levels tussen de 200 en 7000. Ik zou gewoon vragen om bloed waardes om de x aantal dagen! Als het daalt weet je genoeg en misschien ben je toch net wat korter zwanger ?