34 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij zat ze de laatste echo (25+2) op 894 gram. Was ook gewoon gemiddeld. Is vaak ook net hoe ze meten denk ik

4 jaar geleden

Bij 27 weken was meneer 1040 gram

4 jaar geleden

Denk dat t wel mee valt. Hier met 30 wkn op 2kg geschat. 26 weken weet ik nie meer

4 jaar geleden

Maar goed, woog bij de geboorte dan ook 4820 😅

4 jaar geleden

Bij mijn 25 weken echo was de baby 800 gram, dus geheel normaal gewicht!

4 jaar geleden

:0 jullie krijgen nog een echo rond 26 weken ? Ik zit nu op 22+5 maar krijg pas bij 36weken weer een echo !?!

4 jaar geleden

Reactie op Annonymous

:0 jullie krijgen nog een echo rond 26 weken ? Ik zit nu op 22+5 maar krijg ...
Pretecho! Hier laatste echo die vergoed werd was met 19+3 en de eerstvolgende is met 33 weken. Dus met 25 weken een pretecho gedaan van 30 euro om kleine man eventjes te zien en bij de laatste controle met 28+5 deed ze kort een gratis 3D echo omdat ze hem graag even wilde zien, dus was ik maar al te blij mee 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Annonymous

Ik loop via een gynaecoloog. Volgens mij krijg je met een medische indicatie sowieso meer echo's

4 jaar geleden

Ik ben toevallig bevallen van mn tweeling op die dag, en mn ene kindje was net iets lichter dan 900 en de ander net geen kilo. Het waren gezonde gewichten voor dat termijn. Nu zijn ze bijna 10 keer zo zwaar. 🤪 Het is maar een schatting he.

4 jaar geleden

Reactie op Annonymous

Ik had een verkorte baarmoederhals. Kreeg vanaf 28wkn elke 2 wkn een echo 😇

4 jaar geleden

Vandaag 27+1 van een meisje van 1015 gram!

2 jaar geleden

Ik ben toevallig bevallen van mn tweeling op die dag, en mn ene kindje was ...
Hoi hoi, mag ik je iets vragen? Klopt het dat je met 27 weken bent bevallen en het gewicht toen zo’n 900 gram was? Ik heb risico om elk moment te bevallen ( ze willen het per dag bekijken) en wilde ervaringen opdoen, ben 27 weken en de kleine weegt bijna 900 gram. Hoe ging het daarna met de kleine? Mijn eerste zoontje was 35 weken en 1600 gram, ook klein. Maar toch wel een groter verschil. Liefs

2 jaar geleden

Reactie op Lcavdmt

Hoi hoi, mag ik je iets vragen? Klopt het dat je met 27 weken bent bevalle ...
Hi! Wat spannend! Hopelijk houdt de kleine zich nog even rustig in de buik. Iedere dag in de buik is mooi meegenomen. Ik ben met 26+3 weken (onvoorbereid) bevallen van een tweeling. De een woog nog geen 900 gram en de ander net geen kilo. Hoewel de start voor de kleinste erg pittig was en ik geen longrijping heb kunnen krijgen heb ik nu 2 gezonde peuters van bijna 3 jaar rondlopen. Succes 🤞

2 jaar geleden

Ah fijn te horen dat dat allemaal goed is gegaan! 🤍

2 jaar geleden

Reactie op Lcavdmt

Hoi hoi, mag ik je iets vragen? Klopt het dat je met 27 weken bent bevalle ...
Ik ben geboren met 31 weken en woog net 1 kg. Is helemaal goed gekomen. Enige probleem was een open ductus botalli, de dag van de geplande operatie was die gelukkig wel dicht. Hopelijk mag je kindje nog wat langer blijven zitten!

2 jaar geleden

Super lief dankjewel. Ik hoop het ook. 🤞🏼🤍

2 jaar geleden

Volgens mij volstrekt normaal gewicht.

2 jaar geleden

Van mijn meting bedoel je?

2 jaar geleden

Hoi, ik heb toevallig gisteren een echo gehad met 26+4 en mijn kindje weegt nu 1100 gram. In het ziekenhuis zeiden ze dat dit goed was maar ik vraag me juist af of dit niet best veel is voor dit termijn?

2 jaar geleden

Reactie op Charliean

Hoi, ik heb toevallig gisteren een echo gehad met 26+4 en mijn kindje weegt ...
Als het ziekenhuis het zegt, waarom zou je er dan over twijfelen?