27 Reacties

2 jaar geleden

Nee, krijg ik totaal niet de associatie mee. Lekker doen!

2 jaar geleden

Nee kan prima!

2 jaar geleden

Nee, totaal niet!

2 jaar geleden

Nee hoor, wel eens vreemdere initialen gezien! Ken iemand die heeft K.A.K. (K is achternaam) en die was samen met een W.C. vonden ze zelf wel grappig, maar ze kregen er nooit opmerkingen over, niemand die dit zag. Waar ik wel nog even naar zou kijken (of misschien heb je dit al gedaan); gezien de initialen J.E. zijn, hoe dit match met de volledig uitgeschreven achternaam. Zo staat het namelijk ook op brieven. J.E. Koning J.E. Kanis J.E. Kok Zou ik dan niet zo snel voor kiezen

2 jaar geleden

Ik vind hem vergezocht😂

2 jaar geleden

Ik zag hem wel direct nog voor ik je vraag las, maar ik ben heel erg met dat soort dingen, dus ik denk niet dat het veel zegt 😂

2 jaar geleden

Nee hoor, wel eens vreemdere initialen gezien! Ken iemand die heeft K.A.K. ...
Oh daar idd niet aan gedacht... dan staat er idd wel iets geks...wat rot dat dit dan de reden is dat ik de naam niet kan nemen :(

2 jaar geleden

Reactie op Wilmar

Oh daar idd niet aan gedacht... dan staat er idd wel iets geks...wat rot da ...
Kan je de namen niet omdraaien dan? Dat het E.J.K. wordt? Mijn broer zijn tweede initiaal is ook wel zijn voornaam.

2 jaar geleden

Reactie op annabelxx

Kan je de namen niet omdraaien dan? Dat het E.J.K. wordt? Mijn broer zijn t ...
Ja ook aan die optie gedacht maar dat klinkt weer niet lekker en lijkt op een bedrijf 🙈

2 jaar geleden

Nee, dat is niet gek vind ik, vooral niet omdat je het eigenlijk nooit zo zult lezen. Het zal vaak gelezen en geschreven worden als J.E. Volledigeachternaam en niet als JEK

2 jaar geleden

Oh nee joh dat vind ik echt heel ver gezocht🫣 gewoon doen😊

2 jaar geleden

Wij zeggen yuk of jakkie. Dus jek heb ik geen associatie mee (behalve ouderwets woord voor jas). Moet gewoon kunnen

2 jaar geleden

Dat kan echt prima

2 jaar geleden

Huh... nee jo...wel erg vergezocht dit🤣

2 jaar geleden

Sorry zo ver zoeken en moeilijk doen rondom initialen vind ik zo onnodig 😅 Deze is ook echt heel erg vergezocht...

2 jaar geleden

Ik vind het niet storend.. Vraag het mij voor ons kindje ook af. Het wordt zoals het er nu naar uit ziet E.F. is dit storend?

2 jaar geleden

Wanneer gebruik je nou ook je voorletters? Alleen om formulieren etc in te vullen toch😅

2 jaar geleden

Prima joh, je zult het niet snel als JEK lezen. Mijn zoontje heeft de initialen S.O.S. Laatste S is zijn achternaam. Kan er totaal niet wakker van liggen 😁

2 jaar geleden

Nee hoor, wel eens vreemdere initialen gezien! Ken iemand die heeft K.A.K. ...
Dit inderdaad 👆

2 jaar geleden

Ik interpreteerde het wel meteen als "vies". Maar zo te lezen hebben de meeste mensen dat niet. Wij hebben onze zoon bewust geen naam gegeven met de "S", anders zou hij S.M. Als initialen hebben en dat wilden we niet.