24 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een 360 graden stoel. Ik vind het echt een aanrader. Ik kan mijn dochter veel makkelijker in de stoel zetten en vast maken. Het is wel een stuk duurder, maar ze kan er in tot ze ongeveer 4 is (gebruiken hem vanaf 1 jaar).

4 jaar geleden

Ik ben er echt blij mee. Zo makkelijk en minder belastend voor mijn rug. Vooral in de periode dat ze nog jonger zijn en niet zo mee werken als je ze erin of eruit tilt!

4 jaar geleden

Ik heb de cybex cloud z, en wat een verademing! Zou echt niet meer zonder willen 😊

4 jaar geleden

Wij hebben er 1 zonder (in mn vriend zijn auto) en 1 met. En ik kan je zeggen het is het geld echt waard. Zonder is zoooooooo irritant en slecht voor je rug.

4 jaar geleden

Onze stoel kan 360 graden draaien. Ideaal! Raadt het iedereen aan 🙂 Wij hebben de vervolgstoel van sleeword, geweldig!!! €220,-

4 jaar geleden

Reactie op P & W ❤️

Onze stoel kan 360 graden draaien. Ideaal! Raadt het iedereen aan 🙂 Wij he ...
Via Babywonderland Beverwijk-Nieuwegein-Geleen. Scheelt je praktisch de helft. Alles nieuw in doos inclusief bon en garantie! 🙂

4 jaar geleden

Het is beetje afhankelijk van je auto. Heb je een 5 deurs dan zou ik 360 doen. Heb je een 3 deurs dan een gewone.

4 jaar geleden

ok, duidelijk 😁 dank jullie wel!

4 jaar geleden

Ik heb een 360 stoel gekocht die van 0 tot 36 kilo te gebruiken is. Nu hij klein is is het heel handig dat de stoel zijwaarts kan met het erin zetten. Gekocht bij mamaloes babysjop.

4 jaar geleden

Ik vind het heel prettig!

4 jaar geleden

Het is het waard ja! Wij hebben de nieuwste van maxi cosi (360 pebble ofzo) en is wel heel fijn.

4 jaar geleden

Ja

4 jaar geleden

Het is het zo waard 😍 echt zo makkelijk.

4 jaar geleden

Ik ben er zo blij mee... makkelijk er in en er uit. En de maxicosi axissfix heeft geen base nodig. En de wat duurdere draaien wel makkelijker, en de riempjes gaan ook heel makkelijk bij de axissfix. Mijn vriend heeft een goedkopere versie en die baalt. Ook bij het draaien schuurt de stoel tegen de bekleding. Dat is bij de axissfix niet. En geloof ook dat de axissfix tot beste uitgeroepen was in de categorie 360 stoeltjes. Tweedehands kan natuurlijk ook.

4 jaar geleden

Doen. Wij hebben de axxisfix en vind het echt ideaal. We zouden niet anders willen

4 jaar geleden

Absoluut het geld waard!! Wij hebben cybex. De maxicosi is ook ideaal, aangezien je die in ligstand zetten. Fijn als je kindje langer in maxicosi zit..

4 jaar geleden

Wij hebben de maxicosi axissfixx plus, vanaf de geboorte. Ideaal. In de andere auto een losse maxicosi, wat een gedoe…

4 jaar geleden

Ja sowieso doen! Scheelt je echt een hele hoop gehannes…

4 jaar geleden

Mijn man wilde tijdens de zwangerschap per se de cybex cloud z, 360 graden draaibare stoel. Ik vond het echt overdreven vanwege de prijs. Hij stond er op en wat ben ik er nu blij mee!! Het scheelt echt enorm met tillen, bukken, vastmaken. Zeker nu ik zwanger ben van de tweede is het heel fijn; maar ook daarvoor. Geen spijt van gehad!

4 jaar geleden

Voor een maxi cosi die draaibaar is met base zou ik niet gaan Je tilt toch de maxi cosi er in een keer in en uit. Een vaste draaibare stoel is wel hamdig