97 Reacties
2 jaar geleden
Oeh zo leuk! Gefeliciteerd!! Ik had vandaag ook een hele lichte positieve test. Alleen krijg hem niet op de foto, zo spannend donderdag weer proberen en hopelijk is hij dan duidelijker😇 zo benieuwd wat me vriend ervan vind...🙈
2 jaar geleden
Reactie op zara6
Gefeliciteerd!!
Ik ben ook in verwachting en schat nu zn 4 weken zwanger t ...
Ik net zo, eerste week van november was ik zwanger. Met ruim 5 weken toen een miskraam gehad. Mijn test streepjes bleven toen vrij licht. Hopelijk blijft het vruchtje dit keer bij beide mooi zitten!
2 jaar geleden
Gefeliciteerd!! Super leuk! Ik waarschijnlijk 3 september! Als alles goed mag gaan ik vind het nog echt super spannend allemaal
2 jaar geleden
Ik 8dpo vandaag.. toch drang gehad om te testen, en het was een heel licht streepje maar op ClearBlue digitale met weekindicatie ‘niet zwanger’ getest.. zou in principe vanaf morgen kunnen (6 dagen voor NOD). 10 week geleden een miskraam gehad bij 8w6dagen.. hopen dat dit mag ‘slagen’🤞🏼🍀👶🏼

2 jaar geleden
Reactie op DenOordt
Gefeliciteerd, spannen hè?
Wanneer mag je de 1e echo laten maken?
Heb je la ...
Dankjewel! Ik ben zo zenuwachtig voor een inwendige echo dat ik nog niet gebeld heb naar de verloskundige ga ik vrijdag doen! 🙈 ik heb last van mijn borsten en soms (krampjes) in mn buik. Erg veel plassen en droge plekken in mijn gezicht hahaha! En jij kwaaltjes ?
2 jaar geleden
Reactie op lie96
Ik 8dpo vandaag.. toch drang gehad om te testen, en het was een heel licht ...

Ontzettend spannend hè? Ik ook 2 maanden terug een vroege miskraam gehad. Net aan het idee aan het wennen en toen ging het mis, heel jammer. Ik vind het ook spannend of alles goed mag blijven gaan. Heb me voorgenomen niet meer vroege testen te doen, om teleurstelling te voorkomen. Gelukkig was de eerste (25 mgU/mg, dus normaal gevoelige test) direct duidelijk zwanger.
Bij miskraam bleven de testen vrij vaag.
Ik ben al klein beetje misselijk en moet veel boeren, dat is hopelijk een goed teken. Had ik de vorige keer amper.
2 jaar geleden
Reactie op quintyrosie
Dankjewel! Ik ben zo zenuwachtig voor een inwendige echo dat ik nog niet ge ...
Ja al 2 dagen misselijk, kan goed eten maar algeheel misselijk gevoel. En veel boeren 🙈, opgeblazen gevoel is volgens mij een goed teken.
Ik verwacht dat ze mij geen inwendige echo geven, eerste echo was altijd op de buik. Bij jou niet?
2 jaar geleden
Reactie op DenOordt
Ja al 2 dagen misselijk, kan goed eten maar algeheel misselijk gevoel. En v ...
Oh gelukkig dat het nu dan nog even meevalt de misselijkheid. Ik neem de kwaaltjes nu helemaal voor lief🥰. Dit is mijn eerste zwangerschap! Maar al mijn vriendinnen hebben een inwendige gehad daar komt mijn angst vandaan 🙈. Maar jou bericht geeft mij al wat meer hoop ! Hahah
2 jaar geleden
Reactie op DenOordt
Oeh spannend! Ik hoop voor je dat het positief blijft!
Vanochtend deze test🥰🥰🥰🥳

2 jaar geleden
Reactie op DenOordt
Wauw wat fijn! Van harte gefeliciteerd. Hopen dat het goed mag blijven gaan ...
Dankjewel! Ik hoop het ook!
2 jaar geleden
Hoihoi, gefeliciteerd allemaal! Ik heb mijn eerste echo ook 24 januari. Zo spannend ben nu ongeveer 5 weekjes.