32 Reacties

2 jaar geleden

Hier tot 4,5 kilo in maat 50 gezeten. De maten daarna gingen wel een stuk harder.

MOD

2 jaar geleden

Mijn zoontje was 4050 bij geboorte. Nu ong 4300 gram en past ook nog maatje 50

2 jaar geleden

Dank jullie wel voor al jullie reacties! Fijn om te lezen dat de meesten in 50 passen/pasten. We zullen zien in hoeverre de meting klopt. De echoscopiste had behoorlijk wat moeite om hem goed in beeld te krijgen Ik heb 3 boxpakjes en 4 setjes in maat 50. Dat houd ik dan zo...

2 jaar geleden

Reactie op Decemberdecember

Dank jullie wel voor al jullie reacties! Fijn om te lezen dat de meesten i ...
Als je kindje daadwerkelijk in maatje 50 gaat passen, zou ik echt veeeeel meer setjes kopen !! Ik heb 8 setjes en soms al te weinig. Of je moet elke dag twee keer wassen haha

2 jaar geleden

Reactie op boef333

Als je kindje daadwerkelijk in maatje 50 gaat passen, zou ik echt veeeeel m ...
Met boxpakjes erbij is dit toch 7 setjes? Lijkt me meer dan zat en anders kan je het zo bij kopen als de baby er is. Hier ook een spugende baby gehad, maar met 2x in de week wassen redde ik het met 8 setjes.

2 jaar geleden

Reactie op Doperwt

Met boxpakjes erbij is dit toch 7 setjes? Lijkt me meer dan zat en anders k ...
Ik red het niet met 8 setjes hoor en zoveel spuugt die van ons niet haha. Maar ik heb ook geen boxpakjes dus dat scheelt ook. Denk dat het dan wel genoeg is voor je!

2 jaar geleden

Hier geboren met 3990 gr en 52cm 3wkn mt 50 gedragen

VRIEND

2 jaar geleden

Ja paste makkelijk 👍🏻 3670 gram 53 cm +- 3 weken lang maat 50 gedragen ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Sem_

Mijn zoontje was 4050 bij geboorte. Nu ong 4300 gram en past ook nog maatje ...
Heeft hij op de foto ook maatje 50 aan dat noppies pakje? Die hebben wij ook in 50 lijkt zo klein maar willen hem graag als geboorte pakje!

2 jaar geleden

Onze dochter is geboren met 2920gr en 49cm. Nu 14 weken later is ze 4700gr en 59,8cm en gaat nu pas over op maat 56, die eigenlijk nog steeds te ruim is maar maat 50 begint nu wel echt krapper te zitten.

MOD

2 jaar geleden

Heeft hij op de foto ook maatje 50 aan dat noppies pakje? Die hebben wij oo ...
Ja das ook een maatje 50 😊

2 jaar geleden

Reactie op Sem_

Ja das ook een maatje 50 😊
Ah super! Dan heb in hoop dat hij het pakje aan kan haha