29 Reacties
4 jaar geleden
Marktplaats? Je kan zo duur maken als je wilt. Ik heb nieuwe kinderwagen voor 200 euro gekocht alles er op en er asn
4 jaar geleden
Je hoeft zeker niet alles nieuw te kopen.
Er is genoeg 2ehands voor een leuke prijs te koop!
4 jaar geleden
Ik weet niet in welke regio je woont, maar de babykringloopwinkel in Huissen net onder Arnhem (https://hetbabygoed.nl/) is heel erg leuk en heeft ook veel meubels.
Succes!
4 jaar geleden
Wij hebben alles zo een beetje via Marktplaats. Duurste item was de kinderwagen voor 75 euro.
Veel dingen daar zijn heel netjes en als je goed zoekt kan het gratis. Ik zou zelf de maxicosi en matrasje nieuw kopen.
Vrienden familie vragen ook vaak of je nog wat nodig hebt om als kraamcadeau te geven.
Wat ook handig is is om spullen te zoeken die je langer of voor iets anders kan gebruiken. Wij hebben meteen een ledikant gekocht die tot kleuterjaar kan gebruikt worden. Ook een commode die uiteindelijk een bureautje of kastje kan worden etc.
4 jaar geleden
Babykamer via marktplaats, kleding via Vinted! Vooral kleding tweedehands vind ik super. Kan dan zoeken op wat duurdere merken die ik anders niet zou kopen voor een paar weekjes.
4 jaar geleden
Het is al gezegd: marktplaats. Zelf zo erg goedkoop een kinderwagen, ledikant en commode aangeschaft in de juiste kleur. De box hebben we nog wel geverfd in de kleur die wij mooi vonden :)
En inderdaad, al meerdere keren kleertjes gekocht via vinted en ze zien er echt nog zoooo goed uit!!
4 jaar geleden
babydump Eindhoven, van asten Tilburg, babypark Veldhoven allemaal niet duur!
4 jaar geleden
Babykamers op Marktplaats vond ik tegenvallen. Veel beschadigingen, mensen die de hoofdprijs vragen...
Wij hebben bij Ikea een leuke combinatie gemaakt van een ledikantje, ladekast en kledingkast. Waren in totaal €260 kwijt; puur omdat we het onnodig vonden veel te besteden aan zo’n kleintje. Bij dat bedrag zat ook het matrasje, aankleedkussen, hangertjes, ed....
Kinderwagen kun je vaak wel voor een leuke prijs scoren op Marktplaats of MarketPlace. Autostoel zou ik wel nieuw kopen, maar de MaxiCosi CabrioFix is goed betaalbaar!
4 jaar geleden
Wij hebben veel via markt plaats gekocht .
Zoals bedje maxi cosi kinderwagen enz...
En ik heb heel erg veel gekregen van vriendinnen om me heen die mee zochten en deden 💞
4 jaar geleden
ik heb de meubels voor op langere termijn gekozen ikea hemnes 8 lades amelia petite meegroei bed autostoel voor lang gebruik wandelwagen van marktplaats..