44 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb gister een ballontje gehad rond 16:00. Ik kreeg eigenlijk rond 18:00 weeen maar toen stopte rond 23:00. Vanochtend om 6 uur is het ballontje eruit gevallen. Na inwendig onderzoek bleek dat ik bijna geen ontsluiting had en de boel nog dicht zat. Nu lig ik in het ziekenhuis met een hormoon veter in de hoop dat die wat doet🙈

3 jaar geleden

Mijn eerste ballonnetje was langs het hoofdje geschoten, hele nacht wel krampen gehad maar had verder niks gedaan. De 2e ballon die dag daarna daarentegen.. oh boy, daar kreeg ik gelijk weeën van. Die was rond 9.00 uur geplaatst en rond 15.00 uur braken mijn vliezen. De kleine is wel ‘s nachts geboren om 03.43 via een keizersnede, maar dat was omdat mijn bekken te smal waren en ze er niet doorheen paste

3 jaar geleden

Bij mij werd op zondagavond rond 17.00 uur het ballonnetje geplaatst. Ook met 0 cm ontsluitingen 38w4d zwange. Ik heb de hele nacht wel wat krampjes gehad maar verder niet. Om 07.00 werd ik gewekt en gingen we kijken hoe het ervoor stond. Ballonnetje zat er nog wel in maar toen ze ging kijken zat ik al op 3cm ontsluiting! Ik wil je vast veel succes wensen met de bevalling!

3 jaar geleden

Bij mij is op dinsdag avond om 16:30 een ballonnetje geplaats met 1 cm. Volgende dag om 7 uur eruit gehaald en zat toen op 3 cm. Ik kreeg wel krampen maar verder gebeurde er niks. Die avond uiteindelijk bevallen dmv een keizersnee.

3 jaar geleden

20:00 ballonnetje geplaatst.. Volgende ochtend eruit gehaald en hebben ze de vliezen gebroken en aan de weeënopwekkers.. Om 12:55 bevallen.. Succes!! 🍀

3 jaar geleden

Zondag ballonnetje geplaatst, 20 minuten later viel hij uit. Tabletjes gehad alles weker te maken. Voor de ochtend voor 7.00 vliezen gebroken en regelmatige weeën. Volgende dag weeenstorm van 6.30-15.30 om 16.45 was ze er. Was lange bevalling voor een inleiding met infuus. Vooral door de regelmatige weeën na dag 1. Succes. Bij iedereen verloopt het anders

3 jaar geleden

19:00 ballon geplaatst. Volgende ochtend 8:00 ballon eruit. 12:57 bevallen. Weeën kwamen zelf goed op gang. Heel snel gegaan dus.

3 jaar geleden

Ballon met 38+6 gehad en deze werd dinsdagmiddag om 4 uur geplaatst. Kreeg meteen krampen maar trokken weer weg. Woensdagmiddag om 4 uur ballon eruit en weer een nieuwe geplaatst gekregen en had toen 1cm. Kreeg weer meteen krampen maar trokken ook weer weg. Woensdagavond om half 9 viel ballon eruit, 3 cm ontsluiting. Rond 3 uur snachts begonnen de weeën pas. Heb geduld en heel veel succes. Je bent op weg om je kleintje te krijgen en hoe lang het ook duurt de start is gemaakt!

3 jaar geleden

Ballonnetje is zojuist opnieuw gevuld omdat het nog niet voldoende heeft gedaan. Vind het prima was allang blij dat ze hem zo konden vullen ipv opnieuw een eendenbek te gebruiken. Nu afwachten tot morgen vroeg, dan 40weken misschien dat mijn lichaam het zelf gaat oppakken, iets wat ik stiekem hoop🤞🏼

3 jaar geleden

Reactie op L.bloem

Ballonnetje is zojuist opnieuw gevuld omdat het nog niet voldoende heeft ge ...
Succes! Hoop voor je dat je lijf het met 40w wel mooi geweest vindt - Hier ballon gehad met 41+3, met 41+6 eruit, 42w pas geboren (keizersnede uiteindelijk) 🙈.

3 jaar geleden

Reactie op L.bloem

Ballonnetje is zojuist opnieuw gevuld omdat het nog niet voldoende heeft ge ...
En hoe is het?

3 jaar geleden

En hoe is het?
Rustig🙈. Had 1 tot 2 cm nadat die opnieuw gevuld was dus kon kiezen dagje rust en opnieuw een ballon of beginnen met pilletjes en dan kijken of ik de dag erna ( vandaag dus) kon bevallen. Het ging ineens heel erg tegen mijn/ons gevoel in en omdat ik nu 40 weken ben en het niet nodig is om het kindje te halen hebben wij gekozen te stoppen en zien wanneer ze er zelf klaar voor is. De reden waarom ik ingeleid wou worden is omdat ik vanaf week 6 al heel ziek ben geweest en sinds week 33 ongeveer onder de jeuk zat en gewoon niet meer sliep. Sinds begin vorige week voel ik mij eigenlijk gewoon eindelijk redelijk goed waardoor de keuze nu ook was om het gewoon nog even aan te kijken tot 41weken. Wel heeft ze me een beetje gestript. Het geeft me nu veel meer rust en kan ik “eindelijk” ook een beetje genieten na al die maanden. Natuurlijk kan ik niet wachten tot we de baby in onze armen hebben maar ze is er duidelijk zelf nog niet klaar voor.

3 jaar geleden

Reactie op Wendybrinkman

Ik heb gister een ballontje gehad rond 16:00. Ik kreeg eigenlijk rond 18:00 ...
Hormoonveter nog nooit van gehoord, hoe is het gegaan of gaat het nu ?

3 jaar geleden

Reactie op L.bloem

Hormoonveter nog nooit van gehoord, hoe is het gegaan of gaat het nu ?
Dat hoop ik ook, vaak hoor je met inleiden het snel gaat. Maar hier ook niet het geval... succes! Wil je wat van je af typen dat je gang... soms fijn dingen. Met onbekende te delen 😘 hormoonveter ken ik niet wel tabletjes die je om 4 uur krijgt

3 jaar geleden

Dat hoop ik ook, vaak hoor je met inleiden het snel gaat. Maar hier ook nie ...
Eind middag echt een groot stuk slijmprop verloren nadat ik daarvoor wat oefeningen op een gymbal heb gedaan 😅 ik weet dat het niks zegt maar voel me toch weer een stukje dichterbij

3 jaar geleden

Reactie op L.bloem

Eind middag echt een groot stuk slijmprop verloren nadat ik daarvoor wat oe ...
Spannend hoor. Gaat het nog steeds goed daar

3 jaar geleden

Reactie op L.bloem

Eind middag echt een groot stuk slijmprop verloren nadat ik daarvoor wat oe ...
Begrijp je gevoel goed! Hoop je snel je baby in je armen mag hebben. Heb je al ontsluiting

3 jaar geleden

Begrijp je gevoel goed! Hoop je snel je baby in je armen mag hebben. Heb je ...
Ja ongeveer 2cm na het ballonnetje die er vrijdag uitgehaald is. Ben inmiddels 3x een grote prop verloren terwijl ik bij de eerste prop al dacht dit zal alles in 1x wel zijn geweest zoveel maar kwam dus nog meer🙈

3 jaar geleden

Op dinsdag 16.15 ballonnetje geplaatst met al 2 cm maar die zorgde niet voor verdere ontsluiting of weeen. Uiteindelijk volgende ochtend 7.30 vliezen gebroken en aan de weeënopwekkers, ze was er om 11.55!

3 jaar geleden

40+6 weken een ballon gekregen. Ik had een krappe 2 centimeter ontsluiting. Volgende ochtend in het ziekenhuis 2,5 cm. Ik werd ingeleid maar de ballon zat er nog.