21 Reacties

3 jaar geleden

Ienepien.nl

3 jaar geleden

Reactie op Ang6

Ienepien.nl
De site klopt niet ??

3 jaar geleden

Wij hadden een grote raam sticker. Zo een bord is leuk, maar we hebben een rolluik die savonds dicht gaat dus dit was geen. Optie

3 jaar geleden

Ik heb toevallig zondag een geboortebord voor op het raam besteld. Op deze site hadden ze er toevallig eentje die veel op ons geboortekaartje lijkt. https://www.villa-jetshop.nl/c-4926985/geboorteborden-meisje/

3 jaar geleden

Wij hebben een geboortebord voor in de tuin besteld: https://www.studiojitske.nl/c-4954352/jongen-geboortebord/

3 jaar geleden

Wij hadden zo’n bord en nooit spijt van gehad. Subtiel maar wel zichtbaar.

3 jaar geleden

Kidsdeco ✨

3 jaar geleden

Wij hadden ook zo'n bord. Bescheiden maar toch leuk.

3 jaar geleden

Wij hebben een klok gedaan

3 jaar geleden

Wij hebben raamstickers ontworpen, alleen niet op het raam geplakt, maar op het glas van een grote lijst. Deze voor het raam gezet toen en nu hangen ze mooi op hun kamer.

3 jaar geleden

Van een groot stuk karton een rondje knippen en dan roze/blauwe en witte pingpong balletjes op plakken alsin beschuit met muisjes, haha… zelf ben ik niet van borden enzo… teveel poespas, dus ik had aan de buitenlamp 3 roze ballonnen aan een lint en een gouden slinger in het raam (zelf gemaakt met een pakketje van de kwantum)

3 jaar geleden

Wij hadden een bord!

3 jaar geleden

Een ooievaar in de tuin! Of ben ik nu hopeloos ouderwets ?

3 jaar geleden

Reactie op Ber22

Nee hoor, hier staat hij ook klaar ☺️

Reactie op Ber22

Hier was het ook de ooievaar! De doek met baby hing er op de foto nog niet aan. We waren er blij mee en we hebben ook veel leuke reacties gehad over het bord 🤗

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Hier was het ook de ooievaar! De doek met baby hing er op de foto nog niet ...
Hier wel met de baby pop erbij, love it!! Maar raamborden lijken inderdaad wel meer van deze tijd te zijn 😅

3 jaar geleden

Wij hadden een grote raam sticker. Zo een bord is leuk, maar we hebben een ...
Goede van jou! Ik dacht deze keer doen we een raambord maar ook rolluiken dus dat kan helemaal niet 😅

3 jaar geleden

Toen ik geboren werd heeft mijn vader bij een tuincentrum een enorm tuinbeeld van een ooievaar gekocht (niet eentje bedoelt voor de geboorte, maar voor bij de vijver) en die in de tuin gezet. Lijkt me zelf ook een heel leuk idee. Kun je zelf altijd nog met wat hout en verf zelf een aankondigingsbordje maken en om de nek hangen.