28 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb het bij een vriendin gezien en vond het echt heel mooi geworden. Ik heb nu zelf aankomende week een afspraak bij bellyprint in Arnhem dus ben heel benieuwd!
6 jaar geleden
Reactie op Esje 39
Die heb ik ook in mijn favo staan is dichtsbijzijnde. Laat je me weten hoe ...
Ja zal ik doen!
6 jaar geleden
Reactie op Esje 39
Top!En voor hoeveel cm ga je.15 is wel erg klein lijkt mij
Ja ik denk dat ik 18 cm wil mij lijkt 15 cm ook wat klein. En qua materiaal waarschijnlijk de luxe kunststof inderdaad met handen erbij, alleen nog geen idee welke kleur ik wil😁
6 jaar geleden
Reactie op lilmami
Ik wilde het ook maar je moet dan naakt daar gaan staan wil je het zo mooi ...
Voor de 3D-scan sta je maar een aantal minuten naakt. Verder zou je je benen ligt kunnen kruisen en zelfs je borsten met je armen kunnen bedekken. Als naakt echt een te grote drempel is, kan het ook in ondergoed. Via de computer kunnen ze het meeste vaak wegwerken. Maar denk dat je tijdens de bevallig bloter bent;)
6 jaar geleden
Reactie op xMila
Voor de 3D-scan sta je maar een aantal minuten naakt. Verder zou je je bene ...
Ja, ze zeiden al dat het met ondergoed ook wel kon dus dat overweeg ik nu. Ik weet het ik weet het ik ben echt MEGA preuts op mijn lichaam. Bij de eerste bevalling hell nah dat iemand mij inwendig heeft onderzocht 🙈🤣
6 jaar geleden
Reactie op lilmami
Ik wilde het ook maar je moet dan naakt daar gaan staan wil je het zo mooi ...
🤣🤣🤣🤣 je kan met lingerie aan als je dat prettiger vind.
Ach ik denk maar zo die mensen kennen mij toch niet.en ze zullen wel wat gewend zijn. Ik hou hoogstwaarschijnlijk mijn onderbroek ook aan.en die borsten naakt vind ik zelf niet zo'n grote drempel.
Ik heb mijn afspraak in elk geval gemaakt 7 juni
6 jaar geleden
Jaaa heel leuk!! Ik heb de mijne bij 3D Bellybeeldjes in Heel (Limburg) laten maken 😍 is gemaakt van natuurlijke materialen.
In Arnhem doen ze echt steen enz. Wel duurder daar.
Ik vond het bij deze vrouw niet raar om naakt te staan. Terwijl ik echt niet zomaar mn kleren voor iedereen uittrek. Zij gaf me een heel relax gevoel en het is maar voor hoogstens 5 minuten.
Mooie herinnering aan mijn zwangerschap!🥰

6 jaar geleden
Ik zou je laten weten hoe het was nou ik ben vandaag geweest! Was echt top, super aardige vrouw en voelde me meteen op me gemak. Ze adviseerd ook echt wat de mooiste pose is bij je lichaam en vraagt ook echt naar je wensen. Heb gekozen voor de luxe kunststof 18 cm met handen in de kleur champagne. Echt super benieuwd naar het resultaat, maar de beelden die ze me op de laptop liet zien waren al super mooi! Krijg m over een paar weken thuis gestuurd😍
6 jaar geleden
Ik zou je laten weten hoe het was nou ik ben vandaag geweest! Was echt top, ...
Leuk dat je me even laat weten!oh wat tof en spannend om nu te wachten op het eindresultaat.
Of kun je op een scherm al iets zien?
En mmisschien beetje een te brutale vraag en ik respecteer als je hem niet wil beantwoorden.
Maar ben je helemaal naakt gegaan of toch een onderbroek aan?
Fijn dat je zo op je gemak was en dat ze eerlijk zeggen wat de mooiste pose is.
Ik mag 7 juni
6 jaar geleden
Reactie op Esje 39
Leuk dat je me even laat weten!oh wat tof en spannend om nu te wachten op h ...
Ja op het scherm heeft ze alles laten zien in 3D en maakt ze m helemaal naar je zin waar je bij zit. Zo krijg je er al een goed beeld bij hoe het eruit komt te zien. Zij gaf aan dat het uiteraard mijn eigen keuze was maar dat zonder ondergoed wel mooier is dus ik ben wel gewoon helemaal naakt gegaan, vond het echt reuze meevallen het was ook echt maar een paar minuten dat ik zo stond. Ah leuk dat je een afspraak hebt staan! Spannend😍
6 jaar geleden
Ja op het scherm heeft ze alles laten zien in 3D en maakt ze m helemaal naa ...
Ja ik denk dat dat wel het mooist is maar ik ben voor e zwangerschap 40 kilo afgevallen dus heb een klein beetje los vel over en die kan ik alleen met onderbroek wegwerken ben ik bang.dus maar even kijken wat ze daar kunnen doen. En als je je zo op je gemak voelt en die paar minuten is dat wel te doen inderdaad.
Ja heel spannend hoor die afspraak.en heb dubbel geluk mijn pretecho kan alsnog doorgaan die heb ik dinsdag
6 jaar geleden
Reactie op Esje 39
Ja ik denk dat dat wel het mooist is maar ik ben voor e zwangerschap 40 kil ...
Wauw 40 kilo wat goed! Ja ik zou inderdaad advies vragen, in ieder geval ondergoed aan doen wat niet knelt. O dat is wel heel fijn dat de pretecho door kan gaan, wij hadden nog snel een 3D echo laten maken voordat alles dicht ging 😅. Geniet van je echo dinsdag!
6 jaar geleden
Wauw 40 kilo wat goed! Ja ik zou inderdaad advies vragen, in ieder geval on ...
Dank je straks weer de kilo's eraf. Ik had met 13 weken ook al 4d echo laten doen.en was ik maar wat blij mee met die corona.maar nu kan ik met 30 weken nog een keer🥰
Ja dat las ik inderdaad geen knellende ondergoed💕