3 Reacties

4 jaar geleden

Hi! Yes, ik heb ervaring met menopur. Had ook 225 eenheden. Ik heb geen bijwerkingen hiervan ondervonden. Bij mijn eerste ivf poging, had ik 6 follikels klaarliggen, waar 5 eitjes uit kwamen. Uiteindelijk was er geen 1 bevrucht. Arts gaf aan dat het pure pech was. Dit komt zelden voor, helaas was ik de pechvogel. Toen 2e poging, ging ik voor icsi. Wederom 6 follikels met deze keer 6 eitjes. Waarvan 3 bevrucht. 1 verse terugplaatsing en 1 nog in de vriezer. En nu aan het wachten tot meneer komt (38weken zwanger) 馃グ Menopur 225 moet je even zelf mixen (2 poeders in oplossing), maar dat viel mij ook wel mee. Het aantal dagen klopt ook wel met wat ik heb moeten spuiten. Als je nog meer vragen hebt, let me know!

4 jaar geleden

Reactie op carma19

Hi! Yes, ik heb ervaring met menopur. Had ook 225 eenheden. Ik heb geen bi ...
Lief dat je zo Gauw reageert en mooi om te lezen dat het gelukt is een manneke kleine wondertje. Ik had met de eerste x veel last van zenuw en soort van botpijn als of ik in zijn geheel Uit elkaar werd getrokken ogh ogh ogh dus ging er al vanuit dat het nu waarschijnlijk nog erger zou zijn omdat deze variant heftiger werkt. Had jij al bij de eerste keer de menopur

4 jaar geleden

Reactie op vanor

Lief dat je zo Gauw reageert en mooi om te lezen dat het gelukt is een mann ...
Yes. Had bij beide keren menopur. Omdat ik maar weinig follikels had klaarliggen, werd het gelijk verhoogd naar 225. Met mooi resultaat dus! Ik had echt nergens last van met deze hormonen. Enkel moe. Maar dat was alles. 馃槉