9 Reacties

6 jaar geleden

Ik probeer vooral met mijn hoofd hoog te liggen en dan ook op mijn zij. Voor de rest helpt niets... hopelijk gaat het snel over

6 jaar geleden

Reactie op Evrem

Ik probeer vooral met mijn hoofd hoog te liggen en dan ook op mijn zij. Voo ...
Ja precies! Dat doe ik ook, is de beste houding inderdaad.

6 jaar geleden

Same here, op mn rug liggen kan max 1 minuut. Tips zijn welkom! 馃榿

6 jaar geleden

Same here, op mn rug liggen kan max 1 minuut. Tips zijn welkom! 馃榿
Precies dat!!

6 jaar geleden

Heel naar.. hier ook sinds 2 weken last van. De huisarts zegt dat het door de snel groeiende baarmoeder komt. En als je ligt, of onderuit zit, je longen teveel klemt... ben verder niet onderzocht door de gyn. of artsen. Schijnt bij de zwangerschap te horen. Maar vervelend en soms angstig maakt het je wel. Herken dit helemaal niet. Bij de eerste totaal geen last van gehad. Succes allemaal!

6 jaar geleden

Ik heb deze klacht ook sinds een paar dagen (37 weken nu). Eigenlijk alleen bij liggen, in elke houding. Hebben jullie inmiddels meer tips ontdekt? Het geeft ook een klein beetje druk op mijn keel / borst en dat vind ik toch een beetje beangstigend. Zodra ik ga zitten of lopen is het meteen weg. In slaap komen is wel wat lastiger zo.

6 jaar geleden

Hi ! Toen ik zwanger was van mijn eerste kindje (wat ik trouwens niet eens wist 馃槍) kreeg ik ook opeens last van kortademigheid ging naar de huisarts ervoor en omdat astma voorkomt in mijn familie kreeg ik de salbutamol Sandos is een blauwe inhaler voorgeschreven die is speciaal voor als je kortademig bent ik kon namelijk niet meer slapen raakten gewoon echt in paniek toen ik wist dat ik zwanger was ook meteen voorgelegd aan de dokter en die gaf aan dat ik de dosis mocht blijven gebruiken aan het einde van mijn zwangerschap hield het gelukkig op.. misschien kunnen jullie het iig ook navragen bij de dokter .. 馃槉 je mag het namelijk ook weer niet zomaar gebruiken tenzij je het echt nodig hebt en je dokter zegt dat het mag

6 jaar geleden

Heb wel een tip Je zou ook op meerdere kussens kunnen liggen dan lig je sws hoger als je het alleen hebt in de avond .. 馃槉

6 jaar geleden

Hier net zo