7 Reacties

2 jaar geleden

Als je denkt: dit is hét pakje, dan zou ik beide maten nemen! In ‘t ‘ergste’ geval kan alleen de grootste aan en heb je de kleine voor de pop of als kraamcadeau ooit. .:)

2 jaar geleden

Ik zou de grote nemen. Alles is voor de eerste dagen toch veel te groot, en daarna groeit de baby als kool. De grote is ook makkelijker aan te doen!

2 jaar geleden

Wij hadden alleen maat 56. Was in het begin een beetje te groot, maar sloot wel prima aan om geen warmte te verliezen. Zo hebben we het pakje dagelijks gebruikt tot aan de lente (zoontje is van 1 november).

2 jaar geleden

56. Als het echt winter is ga je de eerste weken waarschijnlijk niet veel de deur uit. Voordat je dat wel gaat is je baby alweer flink gegroeid.

2 jaar geleden

Ik heb tweedehands een pakje gekocht van engel natur in maat 50/56, raar doe je volgens horen zeggen zo enorm lang mee. Is lekker van wol dus warm, maar temperatuur regulerend. Misschien is dat iets voor je? ☺️

VRIEND

2 jaar geleden

56, hadden we voor onze uk van 44 cm zelfs. Ze zwom er eerdt in maar liggend in wandelwagen is dat geen probleem. Zelf in oktober bevallen en zo kon deze op de groei hele winter mee. En in algemeen zijn kindjes groter dus zou geen 50 nemen.

2 jaar geleden

56. Jasjes en pakjes zijn best lastig om aan te trekken bij een newborn, dan is een maatje groter fijn!