94 Reacties

3 jaar geleden

Maximaal 11.000 euro bedoel ik dan, dan kunnen we een klein beetje bijleggen als we onze huidige wegdoen.

3 jaar geleden

Wij hebben een tweedehands Volvo v60! Bevalt enorm goed. Wij zijn ook beide lang. Wel duur in onderhoud, gisteren nog 2000 euro kwijt.

3 jaar geleden

Citroen cactus?

3 jaar geleden

Seat Leon station! Lekker zuinig ook.

3 jaar geleden

Wij hebben een tweedehands Renault Megane Scenic. Tot nu toe geen rare kosten mee gehad, maar we hebben hem nog niet heel lang. Qua ruimte is hij fantastisch, mijn man en ik kunnen allebei goed rechtop zitten (en dat kunnen we door lengte lang niet in alle auto's). Ook zit zowel achter- als voorin isofix. Echt een gezinsauto, heerlijk.

3 jaar geleden

Hier een Volkswagen Passat. Geschikt voor mijzelf, lange partner 🤣, baby, 2 honden en heel veel troep haha! Rijdt nog redelijk zuinig en tot nu toe weinig onderhoudskosten.

3 jaar geleden

Kia cee'd!

3 jaar geleden

Skoda Octavia. Grootste auto van zijn klasse en ook nog goed te rijden in de benzine. 1 klasse hoger moet je eigenlijk wel aan de diesel ivm gewicht en zuinigheid. Wij hebben hem nu een paar maanden na een lange zoektocht en nu nummer 2 onderweg is was de zoektocht urgent.

3 jaar geleden

Reactie op Kiwinasje

Skoda Octavia. Grootste auto van zijn klasse en ook nog goed te rijden in d ...
Oh ja. Onze oudste is nog geen jaar dus voor ons was het belangrijk dat er 2 auto stoeltjes met Isofix achterwaarts in kunnen. Dus ook achter de bestuurder. Daarmee kwamen we alleen aan deze auto binnen de benzine groep!

3 jaar geleden

Hier ook een Skoda Octavia. Manlief is 1.90 en kan met beide kids achterin (autostoel + isofix) nog goed zitten. En lekker grote kofferbak

3 jaar geleden

Wij hebben een Seat Leon en een Seat Ateca. De laatste is wat groter en is de gezinsauto maar is denk ik boven jullie budget. Leon is ook een prima optie!

3 jaar geleden

Suzuki Baleno Lage maandlasten, zuinig, weinig onderhoudskosten👌

3 jaar geleden

Wij hebben een Skoda fabia! Erg blij mee 😊 wij hebben wel alleen 1 kind en een hond, maar neemt net zoveel ruimte in beslag 😂

3 jaar geleden

Wij hebben een Hyundai Kona uit 2020, maar we leasen. Misschien is ie tweede hands wel binnen budget.

3 jaar geleden

Ik lees mee! Heb ongeveer hetzelfde budget en ik zoek een hoge instap. Heb een nissan qashqai geprobeerd maar die reed niet lekker. Zelf denk ik ook aan een hyundai ix35.

3 jaar geleden

Reactie op Xind

Citroen cactus?
Die hebben wij! Heerlijke auto, maar niet geschikt voor hele lange mensen. Mijn vriend is 1,80 en zit met z’n hoofd net niet tegen t plafond aan. 😝

3 jaar geleden

Wij hebben een Hyundai ix35, ideaal! Man is 1.90 en ik 1.78...2 kids in stoel, gaat prima. Grote kofferbak met lekker veel ruimte. Nu met de wandelwagen hadden we vd zomer met 2 weken weg wel extra dakkoffer nodig. Hebben 'm nu 1,5 jaar (auto is 5 jaar oud) en rijd als n zonnetje. Hiervoor Nissan Quashqai gehad ook, reed heerlijk maar was aan vervanging toe. Wilden eens wat anders, in elk geval hoog model...als je daar eenmaal aan gewend raakt wil je niet anders. Uiteindelijk keuze gemaakt uit een goede occassion Nissan en Hyundai. Ik rijd zelf een Opel Astra als 2e auto.

3 jaar geleden

Mijn partner is ook lang en past ook lang niet in elke auto. Wij zijn gegaan voor een ford focus station nieuw model.

3 jaar geleden

Wij hebben een Opel astra station. Erg ruim 😃

3 jaar geleden

Wij hebben een Opel crossland. Weet niet of die tweedehands al rond die prijs zijn hoor. Maar is echt een fijne auto. Onze achterbank is verrijdbaar dus je kan nog kiezen of je achter meer ruimte wil of in de kofferbak.