94 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben een tweedehands Volvo v60! Bevalt enorm goed. Wij zijn ook beide lang. Wel duur in onderhoud, gisteren nog 2000 euro kwijt.
3 jaar geleden
Wij hebben een tweedehands Renault Megane Scenic. Tot nu toe geen rare kosten mee gehad, maar we hebben hem nog niet heel lang. Qua ruimte is hij fantastisch, mijn man en ik kunnen allebei goed rechtop zitten (en dat kunnen we door lengte lang niet in alle auto's). Ook zit zowel achter- als voorin isofix. Echt een gezinsauto, heerlijk.
3 jaar geleden
Reactie op Kiwinasje
Skoda Octavia. Grootste auto van zijn klasse en ook nog goed te rijden in d ...
Oh ja. Onze oudste is nog geen jaar dus voor ons was het belangrijk dat er 2 auto stoeltjes met Isofix achterwaarts in kunnen. Dus ook achter de bestuurder. Daarmee kwamen we alleen aan deze auto binnen de benzine groep!
3 jaar geleden
Wij hebben een Skoda fabia! Erg blij mee 😊 wij hebben wel alleen 1 kind en een hond, maar neemt net zoveel ruimte in beslag 😂
3 jaar geleden
Wij hebben een Hyundai Kona uit 2020, maar we leasen. Misschien is ie tweede hands wel binnen budget.
3 jaar geleden
Wij hebben een Hyundai ix35, ideaal! Man is 1.90 en ik 1.78...2 kids in stoel, gaat prima. Grote kofferbak met lekker veel ruimte. Nu met de wandelwagen hadden we vd zomer met 2 weken weg wel extra dakkoffer nodig.
Hebben 'm nu 1,5 jaar (auto is 5 jaar oud) en rijd als n zonnetje.
Hiervoor Nissan Quashqai gehad ook, reed heerlijk maar was aan vervanging toe. Wilden eens wat anders, in elk geval hoog model...als je daar eenmaal aan gewend raakt wil je niet anders. Uiteindelijk keuze gemaakt uit een goede occassion Nissan en Hyundai.
Ik rijd zelf een Opel Astra als 2e auto.
3 jaar geleden
Wij hebben een Opel crossland. Weet niet of die tweedehands al rond die prijs zijn hoor. Maar is echt een fijne auto. Onze achterbank is verrijdbaar dus je kan nog kiezen of je achter meer ruimte wil of in de kofferbak.