5 Reacties
5 jaar geleden
Over bevalbad en het huis kan ik niet meepraten helaas, maar dat het niet op de bg is. Ja en?
Heel veel thuisbevallingen vinden plaats in de slaapkamer boven dus maak je over het stukje verdieping alvast geen zorgen.
5 jaar geleden
Omdat meestal over bevalbaden wordt gezegd dat t op de begane grond kan ivm fundering maar wij hebben er eigenlijk nog een hele verdieping onder dus ook een houten constructie op de begane grond..
5 jaar geleden
Reactie op Mama Greet
Omdat meestal over bevalbaden wordt gezegd dat t op de begane grond kan ivm ...
Ohja, daar heb ik niet over nagedacht, maar mijn ouders hebben een 2 pers. waterbed.
Ook in een huis van 1900 geloof ik. (In ieder geval houte constructie).
Dus denk dat een bevalbad minder water bevat en je hier geen zorgen over hoeft te maken.
5 jaar geleden
Vriendin van mij heeft dit gehad en moest het bad in het souterrain zetten ivm de draagkracht van de houten constructie.
Maar, meeste vk eisen dat het bad op de begane grond staat (Als in, de verdieping waar ook de voordeur is) omdat ze niet het risico willen nemen dat je uit bad moet om wat voor reden dan ook en dan nog naar beneden of naar boven moet. Ik ben zelf ook in de bevallen en moest om die reden een hooglaagbed in de woonkamer plaatsen zodat alles op dezelfde verdieping kon staan. Dus ik zou dat even checken bij je vk voor de zekerheid!