6 Reacties

4 jaar geleden

Mijn herhaalcursus bhv stelde niks voor. Wegens corona mag er niks. Ik was toen al rond de 23 weken zwanger en ben gewoon gegaan. Heb bij sommige dingen wel rustig aan gedaan. Maar op reanimatie en brand blussen werd er verder niks gedaan qua handelingen

4 jaar geleden

Gooien op rugklachten ?

4 jaar geleden

Geen tips maar meer geruststelling. Kindje zit op dat termijn veilig achter je schaambot dus er kan echt niks gebeuren. Het voelt misschien eng en onnatuurlijk maar je kleintje zit echt veilig daar! En je zou natuurlijk best kunnen zeggen dat je niet fit bent/rugklachten hebt dus even iets rustiger aan doet. Komt goed, je kunt dit!

4 jaar geleden

Reactie op Liesje2021

Geen tips maar meer geruststelling. Kindje zit op dat termijn veilig achter ...
Dankjewel 馃グ鉂わ笍

4 jaar geleden

Die kleine zit wel veilig hoor. Als die er door een bhv cursus uit valt dan kan je de komende 9 maanden wel heel weinig. Nu zit de kleine nog achter je schaambot en dadelijk heeft hij/zij een stootkussen aan vruchtwater (tenzij je een auto-ongeluk of weet ik het krijgt, dan kan er natuurlijk wel wat aan de hand zijn) Het enige wat ik ooit niet heb mogen doen tijdens de zwangerschap (maar in derde trimester) was de rautekgreep.. maar dat mag nu toch niet want dan zit je geen 1,5 meter van elkaar af.

4 jaar geleden

Ik heb tot week 28 reanimaties gedaan (op echte mensen), je kunt echt wel wat bewegen zonder dat de kleine in gevaar komt 馃槈 Zou wel goed op je houding letten en bijv niet te lang gebukt blijven zitten! Om een beetje soepel te blijven en tegen duizeligheid 鉂わ笍