71 Reacties

2 jaar geleden

Oh ja, ook wel belangrijk... ze hebben ook allemaal doopnamen die dus ook al vergeven zijn: Thirza Lot Tamar Hanna Aron Ezra Juda Levi Damaris Elize Benjamin Elias

2 jaar geleden

Samuel en Sara Samuel en Simon Sara en Salomé Noël en Nathan

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Boaz en Bernice Nathan en Noah Jonah en Jaron en Judith Ruben en Ruth en Rafael David en Delila Abel en Anna

2 jaar geleden

Gideon/Gabriël/Gerson Nathan/Noah of Noach Hosea/Hannah/Hadassa Miriam/Manoah/Manasse Rachel/Ruth/Ruben/Rafaël

2 jaar geleden

Phineas en Phoebe Simeon en Selah Abel en Amos Ephraim en Elisha Gideon en Gabriël Jericho en Jonah/Jonathan/Jason Josiah en Justus Lilith en Lucius Micah en Moos Timon en Tabitha

2 jaar geleden

David en Daniël Rhode, Rebekka, Ruth Joas en Jonathan Joël en Jetta Jaël,Jedidja, judith Naftali en Nathan en Naomi Etc

2 jaar geleden

Reactie op An-95

David en Daniël Rhode, Rebekka, Ruth Joas en Jonathan Joël en Jetta Jaël,J ...
Jetta is Jefta

2 jaar geleden

Reactie op moonlight89

Samuel en Sara Samuel en Simon Sara en Salomé Noël en Nathan
Mooie suggesties😍 Salomé vind ik echt prachtig! Sarah wilde mijn man al heel lang en ik vind Samuel ook erg leuk... allemaal op mijn lijstje dus 😁😁

2 jaar geleden

Reactie op An-95

David en Daniël Rhode, Rebekka, Ruth Joas en Jonathan Joël en Jetta Jaël,J ...
David vind ik ook erg mooi inderdaad😍 maar wat voor meisjesnaam zou daar bij passen 🤔

2 jaar geleden

Reactie op JufM

Gefeliciteerd! Boaz en Bernice Nathan en Noah Jonah en Jaron en Judith Rub ...
Bedankt! Ik vind Ruth prachtig en dacht zo ineens Rachel zou daar ook mooi bij staan😍🥰 Haha, veel te veel keuze merk ik al...

2 jaar geleden

David vind ik ook erg mooi inderdaad😍 maar wat voor meisjesnaam zou daar b ...
David en Deborah 😊

2 jaar geleden

David en Dorkas. Misschien geen populaire naam, maar wel een vernoemenswaardige vrouw☺️

2 jaar geleden

8 kinderen 😍 Wauw!

2 jaar geleden

Delilah Dahlia Dea Danica Daphne

2 jaar geleden

Onze dochter heet Naomi, ook een Bijbelse naam. Zijn al wat andere namen genoemd met ook een N 😊

2 jaar geleden

Zoektip: in de app kun je bij babynamen zoeken naar namen voor alle geslachten, filteren op Bijbelse namen, en dan alfabetisch sorteren. Zie je per letter alle namen staan.

2 jaar geleden

Bedankt! Ik vind Ruth prachtig en dacht zo ineens Rachel zou daar ook mooi ...
Heel mooi! Ruth en Rhodé Ruth en Rizpa ( pas een mooie lezing over gehoord)

2 jaar geleden

Ezra en Eli(a) Eliza(beth), Eliora.

2 jaar geleden

Ik werk in het ziekenhuis en kwam de namen Sifra en Sara tegen. Vond de namen zo mooi en lief!

2 jaar geleden

Bedankt! Ik vind Ruth prachtig en dacht zo ineens Rachel zou daar ook mooi ...
Mijn zus en ik heten Ruth en Rachel ❤️