32 Reacties
2 jaar geleden
Hier niet hoor. Na iets meer dan één jaar werd ik weer ongesteld. Ik gaf toen nog steeds bv. Ben ook zwanger geraakt toen ik nog bv gaf.
2 jaar geleden
Ik ken meerdere mensen die binnen 2 maanden weer ongesteld werden, zelfs met nachtvoedingen. Ik was nog niet ongesteld geweest voor mijn spiraal werd geplaatst met 14 weken. Sindsdien wel wat bloedverlies, maar geen idee of het menstruatie is.
2 jaar geleden
Bij #1 werd ik na 7 maanden weer ongesteld. Ik gaf toen nog volledig borstvoeding (8x per 24 uur) incl 1 nachtvoeding. Kind kreeg wel vast voedsel, maar veel ging er nog niet in.
Zwanger geworden van #2 toen ik nog borstvoeding gaf. Hele zwangerschap gevoed.
Bij #2 na 4 maanden (grrrrrr) weer ongesteld, ondanks dat ik nu 2 kinderen voed en nog meedere nachtvoedingen geef.
Ik had anders gehoopt...
2 jaar geleden
4 weken na de geboorte was ik alweer ongesteld, ondanks dat ik alleen borstvoeding gaf. Ik baalde daar wel echt van vooral omdat ik tijdens de menstruatie elke keer een mega productie dip had waarbij er amper nog een druppel uit kwam.
2 jaar geleden
Bij de eerste was ik mey fulltime bv na 6 weken weer ongesteld, en de tweede met weken weer met fulltime bv. Ben 3x zwanger geraakt in de borstvoedingsperiode
2 jaar geleden
Ik werd na 6 maanden weer ongesteld met fulltime borstvoeding geven, heb het zo'n 18 maanden gedaan.
2 jaar geleden
Ik heb bijna een jaar borstvoeding gegeven en werd 8 maanden postpartum ongesteld. Gaf toen ook wel steeds minder vaak borstvoeding omdat zoontje steeds meer gewone voeding at. En ik sloeg soms een kolf sessie over als ik eigenlijk moest kolven.
2 jaar geleden
Ik geef nu bijna negen maanden borstvoeding en ben tot op heden nog niet ongesteld geworden.
2 jaar geleden
Zowel bij de eerste als bij de tweede na 3 maanden weer ongesteld. #huilen