32 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter is ruim negen maanden en ik geef nog steeds borstvoeding. Ik ben voor het eerst ongesteld geworden toen ze 7 maanden was :)

2 jaar geleden

Hier niet hoor. Na iets meer dan één jaar werd ik weer ongesteld. Ik gaf toen nog steeds bv. Ben ook zwanger geraakt toen ik nog bv gaf.

2 jaar geleden

Ik ken meerdere mensen die binnen 2 maanden weer ongesteld werden, zelfs met nachtvoedingen. Ik was nog niet ongesteld geweest voor mijn spiraal werd geplaatst met 14 weken. Sindsdien wel wat bloedverlies, maar geen idee of het menstruatie is.

2 jaar geleden

Ik was beide keren na ongeveer 6 weken weer ongesteld. Baalde zo erg want had me al helemaal ingesteld op dat het nog lekker lang zou kunnen duren😂

2 jaar geleden

Nee, na vier maanden weer ongesteld en ik voed nu twee jaar.

2 jaar geleden

Bij #1 werd ik na 7 maanden weer ongesteld. Ik gaf toen nog volledig borstvoeding (8x per 24 uur) incl 1 nachtvoeding. Kind kreeg wel vast voedsel, maar veel ging er nog niet in. Zwanger geworden van #2 toen ik nog borstvoeding gaf. Hele zwangerschap gevoed. Bij #2 na 4 maanden (grrrrrr) weer ongesteld, ondanks dat ik nu 2 kinderen voed en nog meedere nachtvoedingen geef. Ik had anders gehoopt...

2 jaar geleden

4 weken na de geboorte was ik alweer ongesteld, ondanks dat ik alleen borstvoeding gaf. Ik baalde daar wel echt van vooral omdat ik tijdens de menstruatie elke keer een mega productie dip had waarbij er amper nog een druppel uit kwam.

2 jaar geleden

Reactie op Blabla19

Ik was beide keren na ongeveer 6 weken weer ongesteld. Baalde zo erg want h ...
Pff ik verheug me stiekem dat t lang gaat duren voor ik ong word omdat ik best heftige pms heb zoals somberheid enz.. bijna hele maand door🤦🏼‍♀️

2 jaar geleden

Bij de eerste was ik mey fulltime bv na 6 weken weer ongesteld, en de tweede met weken weer met fulltime bv. Ben 3x zwanger geraakt in de borstvoedingsperiode

2 jaar geleden

De oudste heeft tot 6 maanden fulltime borstvoeding gekregen en ik werd na 9 maanden weer voor het eerst ongesteld. Mijn jongste (8maanden) krijgt nu nog 2 voedingen en ik ben tot op heden nog niet ongesteld geweest

2 jaar geleden

Ik heb na de bevalling nog 6 weken bloedverlies gehad. En toen na 10 weken ongesteld geworden, ook al gaf ik fulltime borstvoeding.

2 jaar geleden

Het kan, ik werd gewoon weer ongesteld

2 jaar geleden

Ongeveer 2 maanden na de laatste keer kolven werd ik ongesteld

2 jaar geleden

Mijn dochter is nu 9 maanden. Geef nu nog maar 1 keer borstvoeding, alleen in de ochtend en soms een slokje s nachts. Maar nog niet ongesteld geweest.

2 jaar geleden

Ik werd na 6 maanden weer ongesteld met fulltime borstvoeding geven, heb het zo'n 18 maanden gedaan.

2 jaar geleden

Geef nu bijna 2 jaar bv. Met zn 1ste verjaardag ben ik voor het eerst ongesteld geworden... Daarna aantal maanden onregelmatig...

2 jaar geleden

Ik heb bijna een jaar borstvoeding gegeven en werd 8 maanden postpartum ongesteld. Gaf toen ook wel steeds minder vaak borstvoeding omdat zoontje steeds meer gewone voeding at. En ik sloeg soms een kolf sessie over als ik eigenlijk moest kolven.

2 jaar geleden

Ik geef nu bijna negen maanden borstvoeding en ben tot op heden nog niet ongesteld geworden.

2 jaar geleden

Zowel bij de eerste als bij de tweede na 3 maanden weer ongesteld. #huilen

2 jaar geleden

12 weken na de bevalling weer ongesteld geworden. Gelijk regelmatig, elke maand 🥲