4 Reacties

4 jaar geleden

Niemand? 🤪

4 jaar geleden

Ik hèb deze een paar weken geleden aangeschaft, omdat de jongste van augustus 2018 is en wij een 3de verwachten eind maart/ begin april. En omdat we een oudere dochter hebben van 7, dus ik 4x op een dag op en neer loop naar school, leek het ons de beste uitkomst. Hiervoor hadden wij al een bugaboo ( cameleon3 ) dus vandaag de keuze op de donkey, en wauw, het kost wat maar echt iedere euro waard. Ik gebruik hem nu met en frame indd ingeschoven met het mandje ernaast, en ik weet nu al dat ik die ga missen als de baby is geboren want dit is zo handig als je boodschappen gaat halen! Verder rijd de wagen echt super soepel en tot mijn verbazing, kom het het frame van de donkey, beter inklappen dan die van de cameleon ( voor bijvoorbeeld in de auto )

4 jaar geleden

Reactie op mamavan3kids

Ik hèb deze een paar weken geleden aangeschaft, omdat de jongste van august ...
Hoe zit het met de ruimte voor de baby? Is het niet te smal? Het oogt zo smal namelijk 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Hij zittingen zijn inderdaad iets smaller dan een “standaard” wagen, maar mijn dochter zit er prima in! Ik verwacht dat ik de wagen nu naar de geboorten van onze zoon zeker nog bijna een jaar dubbel zal gebruiken en daarna weer enkel, dus als jullie plannen hebben om er 2 kort op elkaar te krijgen ( als het inderdaad allemaal gegund is ) denk ik zeker dat het een handige aanschaf zal zijn! ☺️