5 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een 3 in 1 kinderwagen gekocht. Alle 3 de bakken/ zittingen kunnen op het onderstel. En het is erg makkelijk in te klappen.

5 jaar geleden

Bestaan die wel? Een pasgeboren kindje kan nog niet in een zitje, daar heb je de reiswieg voor nodig
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: Oude trauma's en wat je mist van je kindloze bestaan

Lucy vertelt je alles over objectpermanentie en verlatingsangst. Want hoe ga je daarmee om? Verder hebben we het over tandjes, sociale media en de 'juiste' vorm van opvoeding. Want bestaat die wel?

5 jaar geleden

De eerste pakweg 6 maanden liggen ze in een reiswieg. Een (gedeeltelijk) zittende houding is voor een baby erg slecht voor de rug en botgroei. Daarbij is een buggy helemaal niet warm, goed gevoerd of winddicht. Je baby ligt daar echt niet veilig! Ik zou gewoon voor een kinderwagen gaan met reiswieg, en mocht je een laag budget hebben dan kijken op MP. Je hebt w猫l wagens waarvan je van de reiswieg later een zitting kan maken zoals bugaboo

VRIEND

5 jaar geleden

Die is er zeker! Ik heb er alleen geen ervaring mee, ik heb zelf een normale kinderwagen... Maar de yoyo is vanaf de geboorte te gebruiken, is wel 'n prijzig ding!

5 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi lara, kan helemaal plat en heeft verschillende verkleiners voor het hoofdje en lijfje waardoor hij volgens de beschrijving vanaf de geboorte te gebruiken is. Wij hebben hem nog niet in gebruik maar zijn het wel van plan als de kleine is geboren. Hij vouwt trouwens ook vrij compact op, dat was wel 1 van onze voorwaarden. Mocht het niks zijn voor meteen na de geboorte, hebben we ook nog een complete wandelwagen van mutsy achter de hand van de eerste.. 馃檲