12 Reacties

6 jaar geleden

Ja heb ik ook gehad rond week 6! nu helemaal nergens meer last van wat juist ook dat weer onzeker maakt😫 buikkrampen horen erbij hoor!

6 jaar geleden

Heb ik ook gehad! Ik denk dat ik tot ruim 9 weken last heb gehad van krampen (met vlagen, niet continue) en dat schijnt te maken te hebben met de innesteling.

6 jaar geleden

Ik ben nu 6,5 week en heb die menstruatie krampen al vanaf een week na m'n eisprong! De intensiteit neemt wel wat af, maar heb ook last van m'n darmen en bij elkaar zorgt dat dat ik toch wel dagelijks buikpijn heb 😕 ik probeer me er gewoon maar niet te druk over te maken!

6 jaar geleden

Tot 10 weken heb ik dit gehad en inmiddels alweer 16 weken zwanger. Maakte me er ook veel zorgen over, maar zolang je geen helderrood bloedverlies hebt hoort het erbij.

6 jaar geleden

Ja heb ik ook. Maak me er niet echt zorgen om maar doet bij mij echt veel pijn.

6 jaar geleden

Ja heb ik ook. Maak me er niet echt zorgen om maar doet bij mij echt veel p ...
Als je het niet vertrouwd, huisarts of verloskundige bellen. beter 1x teveel bellen lijkt mij..

6 jaar geleden

Reactie op pauu

Als je het niet vertrouwd, huisarts of verloskundige bellen. beter 1x tevee ...
Ja ben afgelopen bij de gynaecoloog langs gemoeten of alles goed zat, dit was gelukkig wel zo. Ook geen blaasontsteking. Echter bij mijn menstruaties ook altijd hevige krampen gehad en daar ubi 6oo en naproxen om 3u moeten slikken maar nu mag ik helaas alleen maar paracetamol. Durf nu bij hevige krampen verloskundige ook niet meer te bellen omdat alles goed zit

6 jaar geleden

Ja ben afgelopen bij de gynaecoloog langs gemoeten of alles goed zat, dit w ...
Slik je de pil? ik had voorheen met mijn menstruatie ook flinke kramen waarbij ik soms nog wel eens als een "kronkelend wormpje" op de vloer lag van de pijn. na dat ik aan de pil ging was dit een stuk minder

6 jaar geleden

Reactie op pauu

Slik je de pil? ik had voorheen met mijn menstruatie ook flinke kramen waar ...
Ik slikte de pil wel voordat ik zwanger wilde worden. Nu ik zwanger ben niet meer natuurlijk. Vroeger voordat ik aan de pil ging, had ik ook altijd hele erge buikkrampen..

6 jaar geleden

Ja ben afgelopen bij de gynaecoloog langs gemoeten of alles goed zat, dit w ...
Hmm okee, ik had vroeger ook altijd erg veel buikkrampen als ik ongesteld moest worden, totdat ik aan de pil ging. Misschien dat het nu ook daaraan ligt? Dit is de eerste dag zo sinds ik zwanger ben

6 jaar geleden

Reactie op Mies17

Ik slikte de pil wel voordat ik zwanger wilde worden. Nu ik zwanger ben nie ...
en die krampem zijn een beetje te vergelijken met toen? anders zou ik gewoon bellen hoor, moet je echt wel een beetje lak aan hebben

6 jaar geleden

Reactie op pauu

Slik je de pil? ik had voorheen met mijn menstruatie ook flinke kramen waar ...
Ja voorheen altijd de pil geslikt, tot we zwanger wilden worden.