9 Reacties

4 jaar geleden

Buikpijn kan van alles zijn. Je lichaam is zo hard aan het werk als je zwanger bent😊

4 jaar geleden

Ik ben nu 11 weken zwanger en heb ook al zo lang buikpijn. Echo's waren prima en volgens de gyn kan dit er gewoon bij horen. Pas als het gepaard gaat met (veel) bloed zou ik me zorgen maken.

4 jaar geleden

Reactie op Joy Joy

Ik ben nu 11 weken zwanger en heb ook al zo lang buikpijn. Echo's waren pr ...
Oké, dankjewel voor je reactie! Ik ga het gewoon in de gaten houden! Vind het ontzettend spannend allemaal

4 jaar geleden

Reactie op Jvc

Buikpijn kan van alles zijn. Je lichaam is zo hard aan het werk als je zwan ...
Oké, dankjewel voor je reactie! Ik hou het gewoon in de gaten en bel anders de verloskundige!😌

4 jaar geleden

Ik ben ook bijna 5 weken en heb het ook. Last van m’n darmen, dan weer verstopt en dan juist weer niet. En afentoe echt kramp op plekken in m’n buik waar ik ze normaal echt nooit heb... Heel vaag, maar ik kijk het nog even aan. Is ook niet dat het echt pijn doet, meer dat ik me erover verbaas...🤔 En idd zolang er geen bloed of gekeurde afscheiding bij komt zal het wel goed zijn 😅

4 jaar geleden

Ik ben ook bijna 5 weken en heb het ook. Last van m’n darmen, dan weer vers ...
Ik heb vanmorgen de vk er over gebeld, en ze zegt dat dit er allemaal bij hoort. Omdat je lichaam zo hard moet werken. Maar je gaat over alles twijfelen haha! Mijn krampen zijn soms niet uit te houden, gelukkig zijn ze ook zo weer voorbij. Maar het is erg vervelend,. Ik heb over 3 weken mijn eerste echo, dus hopelijk is dan alles gewoon goed.

4 jaar geleden

Denk dat dit erbij hoort.. ik heb tot 5,5 weken ongeveer enorme krampen gehad. Niet continu maar als ze kwamen duurde het echt 5 min en was het heel hevig tot zweten aan toe.

4 jaar geleden

Reactie op kimb91

Ik heb vanmorgen de vk er over gebeld, en ze zegt dat dit er allemaal bij h ...
Ja ik twijfel ook over echt alles hoor 😱😱 Best spannend/eng allemaal, dus denk dat daar m’n darmklachten ook al deels vandaan komen. Maar heb al veel Posts gelezen over krampen dat het erbij lijkt te horen. Ik ook over 3 weken eerste echo. Super spannend!!☺️☺️☺️

4 jaar geleden

Ja ik twijfel ook over echt alles hoor 😱😱 Best spannend/eng allemaal, dus ...
Ik snap je gevoel heel goed, haha! Vandaag ook weer hele dag krampen en steken in mijn buik.. je gaat dan toch twijfelen, aar zolang er geen bloed is. Is het vaak goed. Ook moet je niet proberen om er zoveel aan te denken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan 😂