Ik ben nu 5w zwanger van mijn 2e kindje.
Maar ik ervaar krampen, niet heftige maar dat je even denkt van au.
Ik weet niet of het komt van alle veranderingen, of mijn darmen.
Ik weet alleen dat ik zo graag wil dat het hartje klopt en alles goed gaat 🥰
Wie heeft hier soort gelijke ervaringen?
Ik ben nu zelf nog maar 10 weken zwanger maar ik heb van 4 weken tot en met 7 weken ook erg last gehad van buikkrampen. Volgens de gynaecoloog is dit niet abnormaal en komt dit vooral omdat de darmen plaatsmaken!
Ik had regelmatig krampen tijdens de eerste 12 weken van mn zwangerschap.. Het voelde iets vervelender dan menstruatiekrampen. Later rond de 16 weken een zeurende kramp en erna niet meer gehad. Alles is goed gegaan.
Beide zwangerschappen krampen gehad. Van darmen maar ook het groeien van de baarmoeder. Beide keren goed gegaan. Nu dochter van 2.5 en zoontje van 6.maand
Nemen ze toe of blijft het hetzelfde?
Bij gelijkblijvende is het grote kans dat het groeipijn is, of evt verstopte darmen.
Bij twijfel contact opnemen met de vk
Hier ook gehad. Verloskundige zei zolang ik geen bloed had hoefde ik mij geen zorgen te maken en komt het waarschijnlijk van het groeien van de baarmoeder. Ben nu 25 weken zwanger en nog steeds heb ik het soms.. als je het niet vertrouwt dan even je verloskundige bellen!
Dat heb ik ook 2 x gehad aan het begin. Tussen de 4-6 weken. Dat is de groei van je baarmoeder. Als je geen bloed verliest, is er niks aan de hand. Er is namelijk nogal wat gaande in je buik als er net een kindje in moet gaan groeien.
Heel herkenbaar. Ik heb vanaf mijn 5e week last van mijn darmen en baarmoeder, zeurende aanwezige pijn. Nu bijna 9 weken zwanger en nog steeds dezelfde buikpijn en opgezette buik :-)