12 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op Lindsay92
Mijn gynaecoloog zei dat dit komt omdat je navel een soort litteken is dat ...
Als ik even op de bank heb gezeten dan zak het ook weer af en dan gaat het wel weer

4 jaar geleden
Hoi, heb je hier nog steeds last van?
Ik heb dus heel vaak heel erg buikpijn rondom m’n navel. Geen krampen, maar echt pijn. Ben nu 19 weken

4 jaar geleden
Ik heb ook buikpijn rond me navel buik drukkend zeurend gevoel.... weet niet of dit t zelfde is als wat jij ervaar zelf ben ik nu 21 welem

4 jaar geleden
Reactie op Lindsay92
Ja dit is het! Ik had dit ook! En mijn gynaecoloog zei toen dat dit de oorzaak was.

4 jaar geleden
Reactie op Babytje2021
Ik heb ook buikpijn rond me navel buik drukkend zeurend gevoel.... weet nie ...
Ja het lijkt vanuit m’n darmen te komen, heb jij dat ook? Ik heb geen obstipatie, dus dat is het niet

4 jaar geleden
Reactie op Lindsay92
Heb/had jij dan ook echt zo’n zeurende pijn, heftig? Lijkt vanuit de darmen te komen. Heb geen obstipatie

4 jaar geleden
ik heb hier sinds afgelopen maandag ook last van helaas. VK zegt inderdaad de buikspieren die plaats maken voor de groeiende baarmoeder nu 30+6 weken zwanger. Wat doen jullie om de pijn te verlichten? Na 5 minuten lopen voel ik het al steken en trekken en na 10 minuten is het niet meer uit te houden en moet ik echt gaan zitten

4 jaar geleden
Ik herken die pijn, ik ben 21+6 en heb ook echt last van die steken in mijn navel. Dan kan ik echt even niks doen en moet dan zitten. Is zo vervelend. Merk nu ook dat ik zo aan beide kant van mijn liezen en onderbuik een spierpijn gevoel heb. Dus vooral als ik wil opstaan of lopen doet t gwn pijn, alsof ik veel hebt gesport en volgende dag heftige spierpijn ervaar. Mijn verloskundige zei dat daar ook banden zitten, dat t bandenpijn is.

4 jaar geleden
Reactie op Moedervanbijna2(b)engeltjes
ik heb hier sinds afgelopen maandag ook last van helaas. VK zegt inderdaad ...
Ik ging zitten en wachten tot het weer ging wat je kan doen is je buik maseren met olie van switsal