13 Reacties

4 jaar geleden

4 jaar geleden

Wij hebben de co-sleeper van Petit Amelie, die is 65cm.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: Oude trauma's en wat je mist van je kindloze bestaan

Lucy vertelt je alles over objectpermanentie en verlatingsangst. Want hoe ga je daarmee om? Verder hebben we het over tandjes, sociale media en de 'juiste' vorm van opvoeding. Want bestaat die wel?

4 jaar geleden

Veel co sleepers zijn in hoogte verstelbaar. Wij hebben de maxi cosi iora. Nu het bed op klossen staat past het eigenlijk niet. Bed is te hoog. Normaal een bed van 65 hoog en dat past makkelijk.

4 jaar geleden

Wij hadden die van chicco next to me. Zetten hem vast onder de topper. Ging prima. Hier moest het bed minimaal 80cm hoog zijn weet niet of jullie kraamzorg bureau ook die eisen heeft? Wij hebben toen het logeerbed op klossen gezet en niet ons eigen bed. Uiteindelijk deed de kraamhulp helemaal niet moeilijk en zei dat ik in mijn eigen bed mocht blijven liggen.

4 jaar geleden

Reactie op frenkel1988

Wij hebben de co-sleeper van Petit Amelie, die is 65cm.
Wij ook, maar dan met wieltjes en dan issie 70 cm

4 jaar geleden

Wij hebben de troll sun co sleeper besteld. De maximale hoogte is 70 cm

4 jaar geleden

Ik ga de snuzpod 4 bestellen en die kan volgens mij ook tot 73 cm (als ik het goed onthouden heb, bij ons hoeft hij maar tot 65 cm). En inderdaad zou die van Troll ook kunnen, daar heb ik ook naar gekeken maar de levertijd was te lang.

4 jaar geleden

Wij ook, maar dan met wieltjes en dan issie 70 cm
Ik kan deze niet meer online bestellen bij de site. Mag ik vragen waar jullie hem gekocht hebben?

4 jaar geleden

Reactie op Konijntje1

Ik kan deze niet meer online bestellen bij de site. Mag ik vragen waar jull ...
Ik heb hem begin april nog bij hen gekocht. Misschien uit het assortiment? Marktplaats staan ze ook nog zag ik.

4 jaar geleden

Wij hadden de co sleeper van tutti bambini cozee en ons bed is ook vrij hoog (hoefde niet op klossen), misschien is die iets?

4 jaar geleden

Reactie op Mandarijn2020

Wij hadden de co sleeper van tutti bambini cozee en ons bed is ook vrij hoo ...
Ik ga even kijken. Dankje wel!

4 jaar geleden

Wij hebben ondertussen een troll sun via mp gekocht😃👍🏻

4 jaar geleden

De ledikantjes van Ikea passen ook precies, gewoon 1 zijkant weglaten