17 Reacties
4 jaar geleden
Wij willen voor een bednest gaan, die schijnen hoog genoeg te zijn naast een boxspring. Ze zijn alleen zo prijzig 😅
4 jaar geleden
Wij willen voor een bednest gaan, die schijnen hoog genoeg te zijn naast ee ...
Je kan ze ook huren! En tweedehands zie je ze weleens passeren voor een mooie prijs. :)
4 jaar geleden
Bij ons is de Fillikid cosleeper hoog genoeg voor de boxspring. Onze is 70cm hoog.
4 jaar geleden
Wij hebben de Hauck face to me wieg, een hele fijne ruime cosleeper die je kan verhogen tot 86 cm. Je kan deze ook gebruiken als reiswieg.
4 jaar geleden
Wij hebben een boxspring met de Snuzpod cosleeper, bevalt goed. Maar zit wel verschil in hoogte van boxsprings natuurlijk.
4 jaar geleden
Je kan ze ook huren! En tweedehands zie je ze weleens passeren voor een moo ...
We houden marktplaats in de gaten! Helaas is het aanbod hier in het Noorden niet zo groot. Huren is ook een goed idee om naar te kijken, bedankt voor de tip ☺️
4 jaar geleden
Reactie op Mama1512
Hey! Ik heb de Iora wel naast m’n boxspring. Een hoger model kon ik niet vi ...
De verkoopster van Babypark zei dat het onveilig is omdat hij helemaal ‘dicht’ is, en maar aan één kant lucht doorlatend is.. weet niet wat daarvan klopt hoor
4 jaar geleden
Reactie op NadineKers
Wij hebben de Hauck face to me wieg, een hele fijne ruime cosleeper die je ...
Oh 86 cm is lekker hoog! Thanks!
4 jaar geleden
Reactie op Sjakie88
Ik heb het opgegeven. Hier ook een hoge boxspring (80cm) en geen enkele zou ...
Ons bed is 76 en mijn vriend heeft zelf een verhoger gemaakt. Heel stevig en uiteraard op eigen risico. Maar kraamzorg vond het een prima oplossing