17 Reacties

4 jaar geleden

Wij willen voor een bednest gaan, die schijnen hoog genoeg te zijn naast een boxspring. Ze zijn alleen zo prijzig 😅

4 jaar geleden

Wij hadden er 1 te leen van vrienden, Petit Amelie. Paste prima! Ook hier een hoge boxspring (klossen zijn niet nodig).

4 jaar geleden

Wij willen voor een bednest gaan, die schijnen hoog genoeg te zijn naast ee ...
Je kan ze ook huren! En tweedehands zie je ze weleens passeren voor een mooie prijs. :)

MOD

4 jaar geleden

Wij hebben een elektrisch boxspring en wel de maxi cosi Iora. Ben er zelf blij mee. Hij ligt net iets lager dan ik zelf lig en heb daardoor goed zicht op hem. Had m zelf uit top10 lijstjes gehaald met goede Co-sleepers en recensies online vind ik ook positief

4 jaar geleden

Bij ons is de Fillikid cosleeper hoog genoeg voor de boxspring. Onze is 70cm hoog.

4 jaar geleden

Ik heb het opgegeven. Hier ook een hoge boxspring (80cm) en geen enkele zou passen om aan het bed aan te sluiten. Eentje van petit ameli(?) maar die wordt niet meer verkocht en op marktplaats wordt hij haast niet aangeboden in de regio.

4 jaar geleden

Wij hebben de Hauck face to me wieg, een hele fijne ruime cosleeper die je kan verhogen tot 86 cm. Je kan deze ook gebruiken als reiswieg.

4 jaar geleden

Wij hebben een boxspring met de Snuzpod cosleeper, bevalt goed. Maar zit wel verschil in hoogte van boxsprings natuurlijk.

4 jaar geleden

Hey! Ik heb de Iora wel naast m’n boxspring. Een hoger model kon ik niet vinden destijds. Wat maakt het onveilig?

4 jaar geleden

Ik heb er een van troller. Bed is hier 73 cm hoog en de cosleeper omlaag gedaan. Ik zoek een foto van in de kraamweek, even kijken hoe we het toen hadden 🤗

4 jaar geleden

Je kan ze ook huren! En tweedehands zie je ze weleens passeren voor een moo ...
We houden marktplaats in de gaten! Helaas is het aanbod hier in het Noorden niet zo groot. Huren is ook een goed idee om naar te kijken, bedankt voor de tip ☺️

4 jaar geleden

Wij hebben de bednest en een boxspring van 75cm hoog, sluit mooi aan!

4 jaar geleden

Chicco next to me hebben wij aan onze hoge boxspring.

4 jaar geleden

Reactie op Mama1512

Hey! Ik heb de Iora wel naast m’n boxspring. Een hoger model kon ik niet vi ...
De verkoopster van Babypark zei dat het onveilig is omdat hij helemaal ‘dicht’ is, en maar aan één kant lucht doorlatend is.. weet niet wat daarvan klopt hoor

4 jaar geleden

Reactie op NadineKers

Wij hebben de Hauck face to me wieg, een hele fijne ruime cosleeper die je ...
Oh 86 cm is lekker hoog! Thanks!

4 jaar geleden

Reactie op Sjakie88

Ik heb het opgegeven. Hier ook een hoge boxspring (80cm) en geen enkele zou ...
Ons bed is 76 en mijn vriend heeft zelf een verhoger gemaakt. Heel stevig en uiteraard op eigen risico. Maar kraamzorg vond het een prima oplossing