26 Reacties

4 jaar geleden

Ik slik dabitamon compleet zwanger. Van mijn vk mag ik deze de gehele zwangerschap slikken. Kon geen kwaad zei ze

4 jaar geleden

Ik heb deze ook de gehele zwangerschap (mogen) slikken. Kan geen kwaad.

4 jaar geleden

Die hem ook de hele zwangerschap

VRIEND

4 jaar geleden

Ik heb het me hele zwangerschap geslikt

4 jaar geleden

Ik slik het ook al heel de zwangerschap en dat kon volgens de verloskundige ook helemaal geen kwaad 😀

4 jaar geleden

Bedankt! 😊 Dan blijf ik ze nog even doorslikken 😁

4 jaar geleden

Ik heb het genomen tot ergens 27 weken, samen met extra vitamine D. Nou bleek ik alsnog een tekort te hebben aan vitamine D en ben ik gestopt met Davitamon en overgestapt naar een New Care Multi vitamine mama. Ik voel me een stuk energieker!! Davitamon Mama heeft volgens mij geen vitamine K waardoor de vitamine D minder goed wordt opgenomen. Maar je kan het de hele zwangerschap door slikken. 🙂

4 jaar geleden

Ik heb dit aan de verloskundige gevraagd en die gaf aan dat als ik gevarieerd en gezond eet de tabletten niet nodig zijn. Kon geen kwaad ze de hele zwangerschap te slakken.

4 jaar geleden

Ik slik al heel lang multi voor zwangeren. Kan prima en lekker doen

4 jaar geleden

En idd vit k belangrijk voor opname van d3. Ik slik van biovitaal

4 jaar geleden

Ik heb het genomen tot ergens 27 weken, samen met extra vitamine D. Nou ble ...
Bedankt! Goede tip van die vitamine K, ik heb even naar het etiket gekeken en dat zit inderdaad niet in de Davitamon... Ik maak dit doosje op (ook weer zonde om weg te gooien haha) en dan ga ik een andere multivitamine zoeken mét vitamine K 👍😊😊

4 jaar geleden

Mijn dochter is drie maanden en ik gebruik het nu. Kan ook bij borstvoeding las ik namelijk, dus zeker tijdens de hele zwangerschap!

4 jaar geleden

Ik slik de Davitamon zwanger met visolie al mijn hele zwangerschap. Nu 33 weken

4 jaar geleden

Hoi dames, ik ben nu 5 weken zwanger en slik foliumzuur met vitamine. Moet ik dit inruilen voor Davitamon zwanger compleet?

4 jaar geleden

Ik heb deze de hele zwangerschap geslikt. Na de bevalling doorgeslikt tot ze op waren op aanraden van kraamzorg en nu al 8 maanden op mamafit van davitamon. Heel blij mee

4 jaar geleden

Reactie op Mmmammam

Mijn dochter is drie maanden en ik gebruik het nu. Kan ook bij borstvoeding ...
Ik ook! 🙋🏼‍♀️

4 jaar geleden

Hebben jullie alleen dit geslikt of ook nog iets anders erbij?

4 jaar geleden

Reactie op Her

Hoi dames, ik ben nu 5 weken zwanger en slik foliumzuur met vitamine. Moet ...
Het moet niet. Het is natuurlijker fijner (denk ik) om 1 tablet te slikken waarbij je alles binnenkrijgt. Als je geschikte vitamines slikt dan kun je ze blijven slikken. Wat jij fijner vind

4 jaar geleden

De hele zwangerschap kun je ze slikken en dan na de bevalling blijven gebruiken. Op een moment zou je zeer zeker kunnen afbouwen

4 jaar geleden

Het moet niet. Het is natuurlijker fijner (denk ik) om 1 tablet te slikken ...
Klopt is wel fijner maar ik bedoel, dan is het dus niet nodig om nog foliumzuur ect apart erbij te slikken?😊