115 Reacties
5 jaar geleden
Hoe gaat het met jullie?
Zenuwachtig 🤣
Dit was mijn test vanochtend. Morgen weer testen..

5 jaar geleden
Zenuwachtig 🤣
Dit was mijn test vanochtend. Morgen weer testen..

Streepje is een streepje toch? Zo begon het bij mij ook
5 jaar geleden
Vandaag positief getest en zou rond 4 december uitgerekend zijn. Bij een positieve test die nog licht is maar wel zichtbaar zonder moeite te hoeven doen maken jullie meteen afspraak bij de verloskundige voor een echo of wachten jullie er nog even mee tot een knaller positieve test?
5 jaar geleden
Reactie op xAnoniemm
Vandaag positief getest en zou rond 4 december uitgerekend zijn. Bij een po ...
Ik wil een duidelijke test.. de vorige keer is mijn lichte test namelijk niet opgelopen en is het uiteindelijk met 6 weken een miskraam geworden.
Daarom durf ik nu ook nog niet blij te zijn
5 jaar geleden
Reactie op xAnoniemm
Vandaag positief getest en zou rond 4 december uitgerekend zijn. Bij een po ...
Ik heb een clearblue gedaan en toen die zwanger 1-2 weken aangaf heb ik een afspraak gemaakt in het ziekenhuis. Vorige keer een afspraak gemaakt toen ik 6 weken was en dat is een miskraam gehad. Juist daarom nu gelijk gebeld
5 jaar geleden
Gefeliciteerd aan alle aanstaande moeders in deze chat!
Wij zijn sinds december ‘begonnen’ nog niet actief met vruchtbare dagen plannen of ovulatie testen maar gewoon ‘Lets see what happens’
En toen had vanmorgen (dinsdag) een positieve test in handen, en dat was een hele blije verrassing! Ik had vrijdag een early test gedaan, die was negatief. Het weekend was mijn vriend jarig en op beide dagen geborreld om zijn verjaardag te vieren. Ik dus ook gewoon aan de wijntjes 😅 maandag moest ik ongesteld worden en kwam er niets. Vandaag dus 1 dag over tijd, maarja na die negatieve test van een paar dagen eerder verwachtte ik het niet... wat een verassing!
vandaag maar meteen de huisarts gebeld, heb ik pas een terugbel afspraak over ruim een week. 1001 emoties door me heen en dan is die week wachten best lang 😅
Volgens de internet berekening uitgerekend op 6 december 🥰
5 jaar geleden
Wat ontzettend leuk, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap🎉 is dit je eerste zwangerschap? Ik heb vorige week donderdag positief getest, een complete verrassing maar zeker meer dan gewenst en meer dan welkom😍
5 jaar geleden
🙋♀️gister positief getest! Ben ergens begin december uitgerekend. Totaal niet verwacht dat het zo snel zou gaan. 1e keer proberen na het stoppen met de pil.
Hebben jullie ook zo een last van opgeblazen pijnlijke maag en darmen? Tips om dit te verminderen