16 Reacties

5 jaar geleden

Ohh dat is wel slordig zeg.. Balen. Kun je niet de winkel contacten en vragen of ze een nieuwe op willen sturen? Misschien is het gewoon een drukfout.

5 jaar geleden

Ik zou eerst contact opnemen met de winkel waar dit vandaan komt. Misschien komt dit wel vaker voor en sturen ze je zo een nieuw behangetje toe.

5 jaar geleden

Heb je wel genoeg overlap? Soms moet je fotobehang bijv. 1cm laten overlappen om de print kloppend te maken. Staat vaak wel in de beschrijving.

5 jaar geleden

Heb je wel genoeg overlap? Soms moet je fotobehang bijv. 1cm laten overlapp ...
Ja heb genoeg overlapt maar helaas het het motief gewoon scheef.

5 jaar geleden

Reactie op Lisa12

Ja heb genoeg overlapt maar helaas het het motief gewoon scheef.
Dan even de winkel contacten

5 jaar geleden

Ik zou eerst contact opnemen met de winkel waar dit vandaan komt. Misschien ...
Helaas geeft de winkel alleen geld terug en zag later in de revieuws dat dit helaas vaker voor komt dus ga de gok niet nog een keer nemen.

5 jaar geleden

Ohh dat is wel slordig zeg.. Balen. Kun je niet de winkel contacten en vrag ...
Helaas geeft de winkel alleen geld terug en zag later in de revieuws dat dit helaas vaker voor komt dus ga de gok niet nog een keer nemen.

5 jaar geleden

Kan je niet daar iets ophangen aan de muur? Plankje, spiegeltje, rekje.. zonde anders 🙈

5 jaar geleden

Je niet proberen het opnieuw te laten doen of door een behanger. Denk dat dat al zou schelen want sowieso zijn de naden ook heel duidelijk zichtbaar, kan dus wel wat beter worden gedaan waardoor dat pootje misschien net wat beter uitkomt

5 jaar geleden

Verkopen ze hetzelfde behang niet op een andere site? Het behang wat ik wilde hadden ze op meerdere sites, uiteindelijk hebben we het ergens in 1 stuk besteld zodat we geen gedoe met naden hebben

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde behang en had ook het probleem dat het niet overal klopte. Het behang leek soms wel uitgerekt, dan klopte de pootjes wel, maar een bloem erboven ineens niet meer. We hebben het zo netjes mogelijk geplakt zodat de plaatjes klopten en als alles is ingericht, zie je het al bijna niet meer.. wel frustrerend, succes!

5 jaar geleden

Waar heb je dit gekocht trouwens als ik vragen mag?

5 jaar geleden

Waar heb je dit gekocht trouwens als ik vragen mag?
Bij amazon

5 jaar geleden

Reactie op Lisa12

Bij amazon
Hmm dat maakt het wat lastiger, wilde zeggen misschien naar de geschillencomissie ofzo als het behang er duur was.

5 jaar geleden

Reactie op Lisa12

Helaas geeft de winkel alleen geld terug en zag later in de revieuws dat di ...
Je kan ook een muurschildering laten doen. Op fb zijn er veel te vinden en kan je een eigen disney afbeelding vinden.

5 jaar geleden

Ik heb die ook en bij mij precies het zelfde. Ik heb het ook gewoon het beste ervan gemaakt en ik ben de enige die het ziet nu haha.