13 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou zelf de tula of de artipoppe kiezen. Ik heb nu bij de 2e een half buckle draagzak / doek er bij gekocht, en na 8 weken weer verkocht. Een doek is echt niks voor mij. Ik raad je aan eerst die keuze te maken... en daarna verder te kijken!

4 jaar geleden

Een draagconsult is fijn om te proberen wat fijn is voor zowel jou als je kindje. Ik heb eerst een Tula Free to grow gehad en nu een Tula Toddler.

4 jaar geleden

Neem een consult :) het verschilt zo erg per persoon. Ik ben mega gelukkig met mijn Neko Switch (toddler). Toen ze kleiner was had ik een Tula Free to Grow, vind ik iets minder comfortabel dan de Neko, maar nogmaals, het verschilt per persoon.

4 jaar geleden

Ik heb er één besteld bij ilmaha. Krijg hem volgende week binnen. Er staan ook filmpje op youtube: ilmaha mei Tai.

4 jaar geleden

Wij hebben na een hele goede uitleg bij prenatal de ergobaby embrace gekocht.

4 jaar geleden

Wij hebben ook de tula free to grow. Je hebt ook de tula Explorer, die groeit langer mee. Super comfortabel en leuke printjes!

4 jaar geleden

Tula free to grow

4 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Wij hebben na een hele goede uitleg bij prenatal de ergobaby embrace gekoch ...
Deze vind ik ook heel fijn!

4 jaar geleden

Ik vind zelf een halfbuckle heel fijn: die klik je om je taille met een gesp, maar de schouderbanden knoop je (heel gemakkelijk); daardoor comfortabeler voor jou en je kind. Aan fullbuckle (alleen gespen) draagzakken heb ik een ergobaby adapt (vind ik warm, maar wel erg gemakkelijk in gebruik en geschikt voor een newborn) een ergobaby embrace (zacht en dunner, maar hij zakt wel) en een mykay (pas geschikt vanaf 62. Leuke printjes, maar veel minder comfortabel). Ik zou er sowieso pas een kopen als je baby geboren is. Als je wat geld uit wilt geven, kan je ook een draagconsult doen (ook leuk kraamcadeau om te vragen); dan kan je veel zakken passen en ermee oefenen met je eigen baby. Anders goed naar filmpjes kijken, want ik zie erg veel kindjes die niet goed gedragen worden. Zorg dat het ergonomisch is voor jou én je bany. Sommige draagzakken zijn sowieso al niet ergonomisch dus vallen af (ook grote namen als babybjorn en stokke).

4 jaar geleden

Een draagconsult is echt aan te raden. Wij hebben na een consult de Marsupi Breeze en een Isara Quick half buckle gekocht 😊

4 jaar geleden

Hier de ergobaby omni 360. Vanaf de geboorte en nu op 8 maanden nog steeds ideaal. We doen er lange wandelingen mee en nooit last. Handig en snel aan te passen aangezien zowel mijn man als ik hel gebruiken

4 jaar geleden

Hi! Ik heb de Artipoppe, helemaal blij mee! Ze zijn best prijzig maar ik vond ze het geld helemaal waard! Mocht je er eentje aan willen schaffen dan heb ik nog een kortingscode van €50.- die je kunt gebruiken. Groetjes