16 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een click carrier van By Kay, die kun je als buikdrager en als rugdrager gebruiken en de banden gaan kruislings over je rug. Ik heb hem nog niet als rugdrager gebruikt, maar als buikdrager vind ik hem reuze fijn. https://www.bykay.com/nl/instructies/instructie-click-carrier-bykay/

5 jaar geleden

De free to grow heeft geen gekruiste banden op de achterkant

5 jaar geleden

heb laatst draagzak van rookie gezien die ook kruist. heb zelf free to grow die kruist niet en heb hem bij mijn eerste heel fijn gebruikt, zowel buik als rug maar merk dat ik bij mijn 2de echt last van mijn rug krijg tijdens dragen.. dan is gekruist wel fijner denk ik

5 jaar geleden

Isara The One, kan zowel recht als gekruisd, dragen op je buik en op de rug. Wij zijn er enorm blij mee! https://www.ikdraag.nl/draagzakken/meegroei-draagzakken/isara/

5 jaar geleden

Artipoppe is ook geschikt voor op de rug

5 jaar geleden

De draagzak Ergobaby Omni 360 kan met gekruiste banden en geschikt voor dragen op buik, rug en heup.

5 jaar geleden

Reactie op LindaLinda

Ik heb een click carrier van By Kay, die kun je als buikdrager en als rugdr ...
Ik heb ook een click-carrier. Hele fijne zak!

5 jaar geleden

Hier een draagzak van Ruckeli, waar de banden kruislings over je rug gaan. Zijn er heel tevreden over. Kan ook gebruikt worden om kindje op je rug te dragen, maar daar zelf nog geen ervaring mee.

5 jaar geleden

Bondolino

5 jaar geleden

By Kay

5 jaar geleden

Reactie op Suusrp

Ik heb ook een click-carrier. Hele fijne zak!
Wij ook, prima draagzak

VRIEND

5 jaar geleden

Wij hebben een Lenny Lamb

5 jaar geleden

Reactie op Nfh91

De draagzak Ergobaby Omni 360 kan met gekruiste banden en geschikt voor dra ...
Yes, precies dit! En dat is heel fijn :) :)

5 jaar geleden

De meeste zakken waarbij je de banden dicht klikt kun je zowel recht als gekruist dragen. Ik heb zelf een babylonia, dat is er een die "mee groeit" doordat je er steeds een groter voorpand op kan ritsen. Ik droeg die ook altijd gekruist omdat het gewicht dan prettiger verdeeld op mijn schouders en rug hangt.

5 jaar geleden

Ik heb via een draagconsult een draagzak van storchenwiege gehaald