58 Reacties

5 jaar geleden
Wij hebben de dubatti met luiertas. De tas vind ik persoonlijk vrij klein en moeilijk in te richten met alle spulletjes voor onze dochter. Als het verschoningsmatje in de tas zit dan zit de tas voor mijn gevoel al vrij snel ‘vol’. Ik neem het matje daarom vaak niet mee of leg hem onderin de wagen. Als ik nu had mogen kiezen had ik de luiertas er niet bijgenomen.

5 jaar geleden
Bedankt voor de tip en ervaring!
Ik heb even gekeken op Mozz bags en denk dat ik mezelf er sowieso één kado doe 🙈
De tassen vindt ik wel heel vrouwelijk en zie ik mijn vriend niet mee lopen.
Ik denk nu toch aan de Dubatti luiertas en dan misschien met een inzet? Ik zag bij bol.com diverse tasorganizers. Misschien is dat wel iets.

5 jaar geleden
Heb je deze bij babypark gekocht? Ik heb een week of 3/4 geleden dezelfde gekocht, maar mij werd verteld dat hij pas half juni geleverd kon worden 🤷🏼♀️
Wij hebben trouwens wel gewoon de luiertas erbij gedaan. Meer omdat ik het mooi vind dat hij dezelfde kleur heeft als de wagen en hij waarschijnlijk veel aan de wagen komt te hangen.

5 jaar geleden
Dubatti is echt een super fijne wagen. Gebruik hem nu 5 maanden en echt heel blij mee. Ik heb ook de luiertas erbij, ik vind deze niet zo handig. Gebruik hem wel maar zoals al aangegeven klein en moeilijk in te delen. Gave kleur heb je uitgekozen 😉

5 jaar geleden
Wij hebben ook de dubatti gekocht, vooral vanwege de luchtbanden en het kunnen rijden op alle soorten ondergrond, maar niet met de luiertas.. we hebben er een rugzak van mozz bags bij gekocht, omdat dit wat stoerder is voor vriendlief.. de rugzak kan rechtop staan en de hele bovenkant kan open geritst.

5 jaar geleden
Reactie op molenaarm
Heb je deze bij babypark gekocht? Ik heb een week of 3/4 geleden dezelfde g ...
Wij denken er ook aan om toch de luiertas erbij te bestellen. Compleet setje is toch wel leuk 🙈
Wij hebben verleden week donderdag besteld bij Babypark en volgens de dames daar vanaf midden mei leverbaar. Omdat we meer spullen besteld hebben die eind mei pas leverbaar zijn wordt dan ook de kinderwagen verstuurd.
Ik zou nog even bellen! Misschien is er iets veranderd qua levertijd?

5 jaar geleden
Wij hebben ook de dubatti gekocht, vooral vanwege de luchtbanden en het kun ...
Ook een mozz bags! Ik had er hiervoor nooit van gehoord. Dank voor de tip.

5 jaar geleden
Reactie op Michelle90
Dubatti is echt een super fijne wagen. Gebruik hem nu 5 maanden en echt hee ...
Dankje! We kunnen niet wachten tot die binnen is.
Hoor ook alleen maar goede verhalen over Dubatti én met name de luchtbanden 👍

5 jaar geleden
Wij hebben ook de dubatti besteld helemaal in het zwart met luiertas.
Heb gekeken naar andere tassen maar vind het toch wel heel leuk om straks de wagen en tas als set te hebben ookal vond ik de tas vrij prijzig.
Familie van ons heeft hem ook en daar past alles er prima in dus verwacht wel dat we er veel plezier van gaan hebben.
Daarnaast hebben we nog een rugtas op aliexpress besteld voor als mijn man alleen op pad gaat, is meer zijn ding.

5 jaar geleden
Reactie op MammiVanMees
Wij denken er ook aan om toch de luiertas erbij te bestellen. Compleet setj ...
Jaa precies, dat vond ik ook.
Mijn schoonzusje heeft ook een dubatti. Ik heb haar nooit horen klagen over de luiertas, maar heb er eerlijk gezegd ook niet naar gevraagd. 😇
Oke, dankjewel! Wel apart. Tegen mij zeiden ze dat het niet eerder kon. Ik ben half juli uitgerekend dus heb hem toch liever iets eerder in huis dan begin juni.
Hij stond toen wel net in de winkel in deze kleur, dus misschien is er iets veranderd..
Ik ga zeker even bellen, thanks!😃👍🏻

5 jaar geleden
Reactie op MammiVanMees
Dankje! We kunnen niet wachten tot die binnen is.
Hoor ook alleen maar goed ...
Begrijp ik 😉! Ik heb een paard en hond loop dus regelmatig in het bos enz en de wagen is dan echt zo fijn.

5 jaar geleden
Hoi!
Hoe heet deze kleur? Wij hebben van het weekend een mintkleurige groen gezien maar deze legergroene kleur heb ik niet gezien en wij konden deze kleur ook niet kiezen...
Ik hoor het graag!

5 jaar geleden
Hoi!
Hoe heet deze kleur? Wij hebben van het weekend een mintkleurige groe ...
Dit is de kleur "donkergroen." Hij stond bij Babypark Gouda en staat nu ook in de folder

5 jaar geleden
Reactie op Puckje12
Wij hebben gewoon een rugzak/ luiertas van ali in dezelfde kleur, zwart. De ...
Bedankt voor de tip!
We hebben toch gekozen voor de luiertas van Dubatti - zwart leer. Puur omdat hij perfect past op de kinderwagen en er echt leuk bij staat. Daarnaast is het een van de weinige tassen die echt unisex is (vinden wij) en zowel leuk staan bij man als vrouw. Gewoon, lekker sportief model :)
Voor in de tas denk ik nu aan van die tas organizers om toch wat spulletjes handig op te bergen. Zag bij bol.com wat interessante organizers. Én voor het vervoeren van flesvoeding hebben we een speciale flessenhouder (thermo/isolerend) besteld die in de tas vastgemaakt kan worden.
Als het goed is komt het binnen vandaag dus ben erg benieuwd :):)

5 jaar geleden
De luiertas is binnen! Ben toch erg blij dat we voor deze gegaan zijn: er zitten veel vakjes in: zowel met als zonder rits/klitteband én een verschoningsmatje in etui 🥰

5 jaar geleden
Reactie op molenaarm
Heb je deze bij babypark gekocht? Ik heb een week of 3/4 geleden dezelfde g ...
Wij kregen vandaag bericht dat de kinderwagen toch later verwacht wordt... midden/eind juni. Ik baal enorn omdat ik dan nog 4 weken voor mijn uitgerekende datum zit en ook deze datum niet zeker is maar er kan niets aan gedaan worden 😒