Hoi allemaal, wij zijn net terug van de babydump en stonden op het punt om de dubatti two E2 te kopen, we waren hier in de winkel erg enthousiast over. Nu lees ik echter een matige review van de Consumentenbond en ook op het forum aardig wat klachten.
Ik heb echter het idee dat dit 'verouderde' informatie is; in het artikel van de Consumentenbond stond bijvoorbeeld dat het frame niet zelfstandig kan staan maar in de winkel hebben we dit wel gezien.
Heeft iemand de nieuwe Dubatti two E2 al in huis en daar positieve of negatieve ervaringen mee? En weet iemand of het klopt dat er dus best grote verschillen zitten tussen de dubatti two en de two E2?
Alvast bedankt voor het eventueel voorkomen van een miskoop 🤭