24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Forum Zwanger

Dubatti two E2 ervaringen?

Stressytessy

11 maanden geleden

Hoi allemaal, wij zijn net terug van de babydump en stonden op het punt om de dubatti two E2 te kopen, we waren hier in de winkel erg enthousiast over. Nu lees ik echter een matige review van de Consumentenbond en ook op het forum aardig wat klachten. Ik heb echter het idee dat dit 'verouderde' informatie is; in het artikel van de Consumentenbond stond bijvoorbeeld dat het frame niet zelfstandig kan staan maar in de winkel hebben we dit wel gezien. Heeft iemand de nieuwe Dubatti two E2 al in huis en daar positieve of negatieve ervaringen mee? En weet iemand of het klopt dat er dus best grote verschillen zitten tussen de dubatti two en de two E2? Alvast bedankt voor het eventueel voorkomen van een miskoop 🤭

Zwanger

baby-uitzet
0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.