Heeft iemand dit al gedaan of ervaring hoe je dit het beste doet?
Wij willen onze echo kopiëren/inscannen om in een fotokader te steken en aan onze familie te bezorgen 👶🏼
Wij hebben alle foto'tjes van de echo's ingescant (all in one printer van canon) en alles wat op een USB stick gezet is oook meteen op de pc gezet. vindt dat wel een "veilig" idee😅
Ik heb dus gelezen dat scannen niet goed zou zijn, dat de echo foto's daardoor zouden vervagen. Geen idee of het echt zo is hoor. Om die reden heb ik er in ieder geval voor gekozen om gebruik te maken van de app camscanner. Zo hebben we de echo foto's ook digitaal. Daarnaast heb ik er een aantal in het fotoboek van de kleine verwerkt.
Geen idee of het slecht is om je echo te scannen.
Wat ik wel weet is dat de echo plaatjes sowieso na verloop van tijd lichter worden en dus vervagen. Slim om een kopie te maken!
Bij mijn verloskundige hebben ze een app waarmee je verbinding kon maken met het echo apparaat en dan had je ze digitaal! Maar we hebben ook vaak gewoon een foto van het scherm gemaakt of een foto van de foto 🤷♀️
Ik krijg Elke echo 1 of 2 foto's mee. Met 20 weken wat meer. En de eerste keer kreeg ik een USB stick, die moet Elke keer mee, dan zetten ze daar een Heleboel fotos op 👌😁