17 Reacties

2 jaar geleden
Cravings komen in alle soorten en maten 😜 even checken in de Zwangerhap app en je weet of 't "erg" is

2 jaar geleden
Nee kan geen kwaad.
Ik heb meteen een zoute popcorn-craving door jou. En ik ben niet eens zwanger 😁

2 jaar geleden
Veel water drinken. Zout werkt wel vochtafdrijvend.
Maar gevaarlijk zou ik het niet noemen

2 jaar geleden
Reactie op mimi900
Hahaha dat zou lekker zijn. Ik dacht meer die zout inname 🫣
Ik zou me er niet te druk om maken zolang je dat niet dagelijks doet.

2 jaar geleden
Wat ik heb geleerd is dat als eten al in de categorie "erg" valt volgens de zwangerhap app, dat het dan vaak nog steeds niet erg is als het je een enkele keer overkomt. Per ongeluk een keer rauwe kiemgroenten gegeten of niet goed doorbakken vlees? Jammer dan! De kans dat jij of je kind hier iets aan overhoudt is nog steeds heel klein. Niet over stressen!
En zoute popcorn is prima. Zolang je over het algemeen gezond eet en je vitamines neemt, komt je kind echt niks te kort. Je pest dus hoogstens jezelf ermee als je daarna buikpijn hebt 😂

2 jaar geleden
Reactie op Isoldhe
Wat ik heb geleerd is dat als eten al in de categorie "erg" valt volgens de ...
Nou ja de vergelijking met rauw vlees gaat natuurlijk niet op. Het gaat niet om de hoeveelheid maar om de kans op toxoplasmose. En hoewel die kans klein is wil je dat echt niet oplopen. (Ik ken iemand met levenslange gevolgen van de besmetting toen haar moeder zwanger was).

2 jaar geleden
Reactie op JannekeJen
Nou ja de vergelijking met rauw vlees gaat natuurlijk niet op. Het gaat nie ...
Natuurlijk moet je oppassen en dat soort dingen zoveel mogelijk vermijden. Ik zeg alleen dat je niet meteen hoeft te stressen als je het per ongeluk een keer binnen krijgt, omdat de kans dat je het oploopt heel klein is. Uiteraard erg vervelend als je er dan wel gevolgen aan overhoudt zoals jouw kennis.

2 jaar geleden
😂😂😂😂 lekker zeg!! Hier was het ook een craving, totdat ik moest spugen ervan 😇