17 Reacties
5 jaar geleden
Mijn eerste zwangerschap鈥檚 poging was ook een leeg vruchtzakje. Helaas werd dat een miskraam bij mij 馃様
5 jaar geleden
Ik heb er ervaring mee. Ik was 6 weken zwanger en was een leeg vruchtzakje te zien. 馃槥 het kon twee kanten opgaan en moest daarom twee weken wachten voordat ik terug mocht komen. Wat denk je , een kindje met een hartje 馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏
5 jaar geleden
Met hoeveel weken was toen de echo gemaakt? Kan nog komen dus.. wachten duurt zo lang dan h茅
5 jaar geleden
Met hoeveel weken was toen de echo gemaakt? Kan nog komen dus.. wachten duu ...
Ja vreselijk.. Ik dacht zelf 7 weken te zijn. Heb maanda weer een echo
5 jaar geleden
Ik had bij mijn eerste echo (ik dacht toen 6+2, achteraf 5+1) ook een lege vruchtzak, een week later zat er een embryo en een dooierzakje!
Echoscopist gaf toen aan dat ik rekening moest houden met een miskraam, nooit zoveel paniek gevoeld馃檮
5 jaar geleden
Reactie op Mamatobe2022jan
Ja vreselijk.. Ik dacht zelf 7 weken te zijn. Heb maanda weer een echo
Ik ga heel hard duimen dat er dan iets te zien is. 馃槆
5 jaar geleden
Haaai haai... bij mij was het ook het geval... en de gynaecoloog gaf aan dat ik ook een week eerder was dan wat ik zelf had berekend... na een hel week achter de rug zat er een week later een vruchtje met een kloppend hartje. En toen ik met 7 weken nog een echo kreeg had ik de bevruchtingsdatum (zeg maar) toch goed uitgerekend en dit werd bevestig op de termijnecho. Dus ajb hou hoop... heb de foto van mijn eerste echo toegevoegd... en daar zie je echt een heel klein leeg vruchtzakje

5 jaar geleden
Hier heb ik ervaring mee, als tip zou ik willen meegeven om de echo nog wat later te verzetten als dat kan. Als je al vroeg positief testte en de innesteling duurde wat langer dan kan het zijn dat er volgende week nog niks te zien is maar er wel wat aan het ontwikkelen is. Zelf heb ik achteraf gezien te vroeg mijn miskraam opgewekt, want er zou geen embryo zitten maar bij het openen was er toch wat te zien wat er op leek.
5 jaar geleden
Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad. Zelf dacht ik dat ik rond de 6-7 weken zat omdat 2 weken ervoor mijn CB test 2-3 weken aangaf. De verloskundige gaf aan dat ik rond de 5 weken ben en dat het hartje nog niet klopt. Ze zij dat dat nog kan komen. Ik moet nu over twee weken terug komen. Maar ik maak me nu alleen nog maar meer druk eigenlijk.. iemand ervaring hiermee? Ze was wel een vruchtzakje en iets te zien erin en een dooier. Het vruchtzakje was wel iets aan de grote kant. Iemand ervaring??
5 jaar geleden
Reactie op xsanna
Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad. Zelf dacht ik dat ik rond de 6-7 w ...
Hartje klopt meestal vanaf 6 weken, ik zou me echt niet druk maken! Er is iig al wat te zien dat is al mooi, mijn vruchtzak was nog leeg met 5 weken!
5 jaar geleden
Vanmorgen ook een echo gehad. Ik dacht zelf al rond 6-7 weken te zijn maar ze kon nog niks zien. Er zat wel iets maar nog geen vruchtje te zien. Over 10 dagen weer heen en hopen op goed nieuws
5 jaar geleden
Vorige week woensdag positieve zwangerschaps test gedaan gaf 2-3 weken aan verloskundige gebeld en ik mag pas 16 febr voor eerste termijn echo. Misschien dat dit te maken heeft voor kleine zekerheid?

5 jaar geleden
Reactie op Mamatobe2022jan
Alles goed gegaan 馃槏
Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws