9 Reacties

4 jaar geleden
Ik had een echo met 11 weken om de termijn te bepalen. En een op 20 weken natuurlijk

4 jaar geleden
Met 9/10 weken zie je echt al een klein mini mensje. Leuk om te zien, en het hartje zou dan sowieso ook allang moeten kloppen. Lekker doen dus!

4 jaar geleden
Ik had de eerste bij 5 weken maar was niet veel te zien de tweede bij 6 weken en zag een kloppend hartje

4 jaar geleden
Ik had mijn eerste echo ook met 9 weken ennde 1e termijn echo met 11 weken

4 jaar geleden
Als je echt meteen betrouwbaar je uitgerekende datum wil weten, kun je geloof ik beter wachten tot tussen 10 en 12 weken. Dan is die meting het meest betrouwbaar.
Ik heb zelf bij 8+4 een vroege echo gehad en bij 10+4 mijn termijnecho.

4 jaar geleden
Bedankt allemaal!! Heb besloten om morgen te gaan om te checken of het hartje niet te snel gaat (schildklierprobleem) en dan kan ik altijd later nog voor de termijnecho gaan. Spannend!!!!

4 jaar geleden
Dat is allemaal super verschillend. Sommige pas met 11 weken en ik bvb al met 6 weken. Doe vooral waar je je goed bij voelt want je zit ook nog eens in het buitenland.
Ik zit dan ook bij een VK die elke 2 weken afspraken plant en heb ook elke 2 weken een echo met een fotootje, super fijn is dat!
(20 weken echo duurt minimaal 1 uur en dan krijgen we een usb mee naar huis met tientallen foto's en filmpjes馃槏)