6 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben 鈥榤! Pluspunten: - zowel een schermpje als connectie met een app. Ik koppel mijn telefoon aan mijn smartwatch en krijg de meldingen dus daarop binnen. Zo kan ik het hele huis en de hele tuin door zonder het schermpje mee te hoeven nemen. - vox functie werkt fijn. - aardig goed bereik. Wij kunnen het schermpje meenemen naar de tuin en naar de buren. En: als het bereik wegvalt kun je dus nog terugvallen op de app. - meerdere camera鈥檚 op aan te sluiten. Baby 2 is hier onderweg en we hebben vast een tweede camera aangeschaft. - garantie werkte prima. Onze camera sneuvelde na een jaar en we hebben heel vlot een nieuwe gekregen. Minpunt: batterij van het schermpje gaat heel snel leeg. Hij moet bijna continu in de lader staan.

2 jaar geleden

Wij hebben hem inmiddels 4 jaar. Nog altijd zeer tevreden, nu nr 2 op komst en een tweede camera bijgekocht. Pluspunten zijn gelijk aan bovengenoemde. Hebben nu wel een nieuwe accu aangeschaft en nu gaat de ouderunit weer gemakkelijk een hele avond mee zonder opladen.

2 jaar geleden

Heel tevreden. Nu de 2e onderweg is een extra camera besteld. Wij hebben bereik in de tuin. Scherp beeld en de de koppeling met telefoon werkt ook super. 1 keer alles instellen en daarna nooit meer hoeven doen. Hij gaat ook mee als onze zoon gaat logeren, nooit problemen.

2 jaar geleden

Reactie op Ris.

Wij hebben 鈥榤! Pluspunten: - zowel een schermpje als connectie met een app ...
Hoe werkt het via de app. Hier deze babyfoon aangeschaft omdat je ook een app hebt. Maar helaas is de wifi buitenshuis weg dus ook geen verbinding met babyfoon ...

2 jaar geleden

Reactie op little-hope

Hoe werkt het via de app. Hier deze babyfoon aangeschaft omdat je ook een a ...
Hmmm ik kan de app overal gebruiken. Ook wanneer ik op een uur rijden afstand ben. Toen we een nieuwe camera erbij kochten heb ik wel even moeite gehad met 鈥榤 juist installeren. Pas naar meerdere pogingen pakte hij 鈥榤. Dus wellicht de verbinding met de camera verbreken en de installatiestappen opnieuw doorlopen?

2 jaar geleden

Reactie op Ris.

Hmmm ik kan de app overal gebruiken. Ook wanneer ik op een uur rijden afsta ...
Thanks voor je reactie馃檹馃徎Fijn te horen dat hij het op afstand wel gewoon doet bij jou. Mede hierom voor deze babyfoon gekozen. We gaan het nog eens uitpluizen (nog alle tijd馃ぐ馃ゲ馃グ)