8 Reacties

2 jaar geleden
Wij hebben hem. Ook omdat we uitbreidbaar wilden voor een eventueel tweede kindje. Hij werkt erg goed! Ook in een groot huis laatst getest en deed het prima qua bereik. Ook goed en scherp beeld. Wij zijn er blij mee tot nu toe. Enige minpunt is dat er wat ‘vertraging’ op het geluid zit waardoor ik mn dochter uit haar kamer hoor huilen en dan een soort echo uit de babyfoon haha.

2 jaar geleden
Wij hebben een Alecto babyfoon met camera (die met de konijnen oortjes erop). Die gaat wel via telefoon, maar is echt mega fijn. Overal kan je de camera checken en werkt uiteraard met geluid.
Maar wellicht zoek je er een zonder camera, alsnog dan deze tip 🙃.

2 jaar geleden
Hier hebben we deze ook maar zodra we de tuindeur dichtdoen zegt de babyfoon geen bereik meer te hebben. Je kan het beeld/geluid dan wel nog via de app volgen. Ik moet zeggen dat we hem juist hadden gekocht vanwege het bereik dus dat dit erg tegen viel.

vorig jaar
Reactie op Jongensmoedee
Hier hebben we deze ook maar zodra we de tuindeur dichtdoen zegt de babyfoo ...
hoe werkt de vox functie

vorig jaar
Reactie op Anoniem262001
hoe werkt de vox functie
hoe bedoel je? hoe je 'm aanzet of wat het betekent?
als je op het scherm op de drie streepjes drukt kan je op vox drukken en het aan of uit zetten en de gevoeligheid kiezen. als je kindje dan lekker slaapt en stil is dan gaat het scherm op zwart. het scherm schiet weer aan als je kindje geluid maakt.

vorig jaar
Reactie op Jongensmoedee
hoe bedoel je? hoe je 'm aanzet of wat het betekent?
als je op het scherm ...
Krijg je alleen meldingen van de app als de babyfoon uit staat of op vox staat?

7 maanden geleden
Hallo, iemand enig idee waarom ik geen melding krijg op mijn iPhone als mijn zoontje huilt. Heb de babyfoon nu een week, maar het lukt ons maar niet om melding te krijgen op mobiel op het moment dat afstand te ver wordt voor de ouderunit. Ik zou uiteraard krijg melding ontvangen op het moment dat hij huilt of wakker is.

7 maanden geleden
Reactie op staaly
Hallo, iemand enig idee waarom ik geen melding krijg op mijn iPhone als mij ...
Het is ons via allemaal omwegen en heeeel veel geduld gelukt om hem op de 2.4ghz wifi te verbinden. Misschien lukt dat jullie? Wat een onding is 't in de nieuwbouw, hoop elke dag weer dat hij stuk gaat binnen de garantieperiode 😅