13 Reacties

6 jaar geleden

Lanoline erop smeren. Je kan bv een tube purelan halen en erop smeren

6 jaar geleden

Ik heb purol gesmeerd, dat werkte heel goed. Nu al 2 dagen niet meer gesmeerd en voor alsnog geen jeuk meer.

6 jaar geleden

Vaseline of uierzalf werkt ook goed

6 jaar geleden

Kokosolie en dan koudgeperst, helpt ook heel erg tegen spruw!

6 jaar geleden

Ik verlies al maanden melk en smeer een beetje uit over mijn tepels, klinkt misschien wat vies maar ik heb altijd mega gevoelige tepels gehad, zwanger of niet, en dat is nu eindelijk voorbij 👍🏻

6 jaar geleden

Vitamine E olie helpt erg goed voor droge tepels maar ook voor andere droge plekken!

6 jaar geleden

Ik smeer altijd vaseline op m’n tepels en nivea op m’n borsten

6 jaar geleden

Ik gebruik bio oil voor mijn buik en smeer gelijk mijn borsten ermee in, ivm ook droge tepels. Werkt bij mij als een trein.

6 jaar geleden

Bedankt meiden! Ik ga eens wat uitproberen :)

6 jaar geleden

Bij mij jeukt het ook erg vaak, heb soms ook het gevoel dat als ik eraan krab er wat losse velletjes afgaan, herkennen jullie dat ook?

6 jaar geleden

Ik weet niet of je al tepelcreme hebt? Dat kun je ook nu al smeren

6 jaar geleden

Hier ook enorm droge tepels, losse velletjes en scheurtjes... Smeerde al een aantal weken met tepelzalf (purelan). Deze week contact gehad met een lactatiekundige en zij gaf ook aan hier mee door te gaan. Er is niet veel anders aan te doen volgens haar. Zou wel aanraden om zoogcompressen te gebruiken als je die zalf gebruikt, het is heel vet en je krijgt het dan niet uit je bh en/of kleding.

6 jaar geleden

Bij mij werkt de zwangerschapsolie van weleda goed en geen bh dragen overdag. Zodra ik die aan heb begint het feest weer. Gelukkig kan dat met thuis werken :). Met sportbh jeukt het ook minder.