11 Reacties
2 jaar geleden
Hier had ik precies hetzelfde haha, mijn vriend kon haar met 17 weken al voelen. Ik met 14 a 15. Ik had mn placenta zelfs voor. Ze is nog steeds lekker bewegelijk met dr beentjes haha. Ik vond het altijd wel fijn, behalve toen ik hoog zwanger was en iedereen zei dat je ze dan minder zou voelen vanwege de ruimte maar ik nog steeds aan alle kanten geschopt werd 馃槀 Lekker van genieten!
2 jaar geleden
Ik denk dat ik er alleen maar van zou genieten 馃槏
Je geeft zelf al aan dat je slank bent en je placenta achter ligt.
Maar als jij je zorgen maakt, dan gewoon even met je verloskundige erover hebben ;)
Geniet van je zwangerschap!!
2 jaar geleden
Herkenbaar hoor! Tijdens m'n 1e zwangerschap voelde ik m'n kindje oom met 14weken en ze was gedurende de zwangerschap zo ontzettend actief! 20weken echt moesten we 3x voor terugkomen omdat ze zoveel bewoog. Ook heb ik een check bij de gynaecoloog gehad omdat zelfs de verpleegkundige het wel heel veel beweging vond. Overigens niets aande hand, gewoon een heel actief en gezond kindje. Vond de beweeglijkheid wel enorm vermoeiend tegen het einde van de zwangerschap aan, had geen half uur rust joh! En ook nu is ze bijna 2 en nog steeds een enorme drukte maker ;).
2 jaar geleden
Okee bedankt meiden.. Ben in iedergeval niet de enige dus haha.. Ben soms zo onzeker en bang om deze kleine man te verliezen gezien mijn verleden.
2 jaar geleden
Vanaf 17 weken voelde ik hem en dat met de placenta aan de voorkant.. Vanaf 20 weken gewoon al beurs van binnen en m鈥檔 man kon m toen ook al voelen. Nu 24 weken hij doet die niks anders dan dansen, springen en mama maar buikpijn hebben of moeten plassen. 馃槄 Druk ventje. Bang voor wat er nog komen gaat. 馃檲
2 jaar geleden
Heel herkenbaar. Ik voelde eind van het eerste trimester al aaitjes en met de 13 weken echo zag ik een schopje terwijl ik ook een klein tikje/plopje voelde. Vanaf 15 weken was het echt beweging. Ik had na de bevalling gewoon een beurse plek in mn buikspieren van de trappen. In het begin was het leuk, maar ik was er op een gegeven moment ook wel klaar mee hoor.
Geniet van je zwangerschap!
2 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde, ik voelde met 11 weken al beweging en plopjes. Ik ben ook niet dik en de placenta ligt ook achter, mensen verklaren me voor gek en zeggen dit kan helemaal niet bla bla bla maar ik ken me lichaam wel het beste. Je kan echt wel uitgaan van jezelf dat het klopt hoor dus zou me niks aantrekken wat andere zeggen.
2 jaar geleden
Hier t zelfde hoor. Ben nu 26 weken en me buik gaat echt alle kanten op.
13 weken echo was de kleine ook super druk , dat ze blij was dat er een terug spoel knop op zat 馃ぃ. En heb de placenta in een kommetje ( voorkant alleen open ) maar zelfs dan voel ik zijn schoppen aan de zijkant.
2 jaar geleden
Hier juist andersom.. & dat maakt mij juist weer onzeker, haha!
Op alle echo鈥檚 is ons meisje enorm druk aanwezig, en beweeglijk, ik ben bijna 21w zwanger en voel haar nog maar heel soms, terwijl mijn placenta achter ligt.. ik ben niet dik, ook niet slank.
2 jaar geleden
Bij mij precies hetzelfde. Ons zoontje is in mei geboren en is echt een super vrolijke lieve baby hij lacht altijd en is helemaal niet druk. Ik zit tevreden rond te kijken en lacht naar alles en iedereen wat hij ziet
2 jaar geleden
Herkenbaar! Bij mij lag m鈥檔 placenta voor, maar dat weerhield hem niet om los te gaan haha. Hij is nu 20 maanden en nog steeds vreselijk druk. Zit geen moment stil (maar slaapt dan wel weer top in de nacht 馃槢).