8 Reacties

5 jaar geleden

Heb er 1x besteld, broek en 3 shirtjes en was er wel tevreden van 😁.

5 jaar geleden

Ik heb zwangerschapskleding op Shein gekocht en ik was niet ontevreden. Mijn bestelling bestond uit een jurk, blouse, rok en leatherlook legging. Deze was overigens veel te groot! De rest zat perfect en de stofjes vielen mij ook niet tegen. Goed de reviews lezen hoe de maten vallen. Het was hier ook best snel al binnen!

5 jaar geleden

Duurt wat langer voor het binnen is maar prima kleding en lekker goedkoop 😇

5 jaar geleden

Ik heb wel eens vaker items van SHEIN besteld, de zwangerschaps broeken/treggings vallen best groot vind ik! Voor de rest vind ik het echt prima! Goed naar de recensies kijken, sommige items zijn heel slecht van kwaliteit haha

5 jaar geleden

Voor de prijs kun je het eigenlijk niet laten. 1 broek viel veel te groot. 1 broek gaat was in, droger in en weer aan. Zo fijn. Shirtjes prima. Jurkjes prima. En een jas (mijn fout) nam ik maat groter zodat ik erin kon groeien, maar nu (36+4) nog steeds ruim. Vooral recensies lezen en daarmee meestal eigen maat bestellen.

5 jaar geleden

Oh dank jullie wel voor de reacties , ik ga het afwachten

5 jaar geleden

Ik vond het vrij kort allemaal, en ik heb 1 maar groter besteld als gewoon

5 jaar geleden

Voor zo goedkoop vertrouw ik het niet. Of ze doen wat met de stoffen, of uitbuiting van personeel? Geen idee, maar ik koop wel iets elders