8 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb 13 jaar geleden eigenlijk alles bij de baby en tiener megastore gekocht, toentertijd heette het nog Burgerhout!Wij vonden toen de service helemaal top!Woon nu een stuk verder er vandaan dus we hebben nu veel bij van Asten gekocht, maar uiteindelijk voor de kinderwagen wel naar Sliedrecht gereden.Vond de service wederom erg goed en werd er ook vriendelijk en goed geholpen! Ik ben er positief over!

3 jaar geleden

Wij hebben bijna alle grote dingen bij de baby en tiener vandaan. Totaal geen problemen mee gehad. Ook niet met leveren. Zelfs extra korting gekregen voor een volgende aankoop. Iedere keer echt onwijs goed geholpen.

3 jaar geleden

Wij hebben bij de eerste alles in 1 keer gekocht bij de baby-dump. We kregen ook erg veel korting/gratis spullen daardoor! Ik kan je aanraden even op hun website te kijken. Service en levering was ook erg positief, niks verkeerds over te zeggen 😊

3 jaar geleden

Hier ook goede ervaringen met babydump.

3 jaar geleden

Hier ook de babykamer besteld bij baby en tiener in Sliedrecht. De klantenservice is idd heel slecht bereikbaar (echt lang in de wacht gestaan) maar de spullen, service en levering van de winkel is super 👌🏼

3 jaar geleden

Hier een slechte ervaring met baby en tiener. Wij hebben de wandelwagen en babykamer daar besteld. Met allebei gedoe. Bij de wandelwagen hebben we nu al 2x verkeerde adapters gekregen (half maart besteld en nog steeds niet in orde). Voor de babykamer hebben we inmiddels al 3x iets anders te horen gekregen (eerst hadden ze alleen het ledikantje niet op voorraad, 2 weken later hadden ze alleen de commode niet op voorraad en een dag later bleken ze niets op voorraad te hebben). Snap dat vanwege corona bestellingen iets anders kunnen verlopen, maar zij lijken hun zaken niet op orde te hebben. Ben blij als ik alles binnen heb voor eind juli ;-)

2 jaar geleden

Zeer slechte ervaring! Begin aug in de winkel in Capelle geweest en een babykamer en wieg besteld. Alles was op voorraad behalve de kledingkast. Die zou in oktober binnenkomen en dus zouden alle artikelen gezamenlijk in okt geleverd worden. Het is nu 18 okt dus ik begon me af te vragen wanneer ze zullen leveren. Na gebeld te hebben blijkt dat de kledingkast niet leverbaar is en een geschatte leverdatum heeft van december. Ik aangegeven dat ik niet zo lang kon wachten en dus verder ga kijken. Vervolgens bel ik nog eens, krijg ik iemand anders aan de lijn die zegt dat de commode ook niet leverbaar is. En dat ik wel verder kon kijken maar alleen in hun assortiment. Oftewel annulering is niet mogelijk. Indien ik annuleer moet ik 25% annuleringskosten betalen terwijl het hun schuld is dat de artikelen niet tijdig geleverd kunnen worden. Ze hebben mij destijds tijdens het bestellen de bon laten tekenen en alleen de voorkant laten controleren. Blijken er allemaal voorwaarden/kleine letters op de achterkant te staan waar ze mij op deze manier dus in hebben geluisd en waar nu door de klantenservice naar wordt verwezen. Kreeg de betreffende bon ook pas mee nadat ik het had getekend, tijdens tekenen had de verkoper t half vast met haar handen en wees de plek ter ondertekening aan met haar pen. Verschrikkelijke klantenservice die alleen maar geeft om de eigen winsten en geen medelijden hebben met jou als zwangere

2 jaar geleden

Goede en slechte ervaring met baby en tiener store. De kinderwagen die wij hadden besteld was ipv begin oktober pas midden december leverbaar. Hierdoor wilde ik annuleren, dat kon gewoon kosteloos en zonder problemen. De klantenservice vond ik echt top, behulpzaam, snel en accuraat. Ik zag dat de autostoel die we hadden besteld ergens anders goedkoper was + met gratis sensor safe. Toen ik dit meldde kreeg ik het verschil meteen terug en de sensor safe opgestuurd. De levering was snel en de bezorger erg vriendelijk. Al met al goede ervaring!